Menő, fiatalos dizájnszállodákkal újít a Neckermann

A Thomas Cook Csoporthoz tartozó Neckermann Magyarország idén budapesti indulással elérhetővé tette kínálatában az új generációk igényeinek is megfelelő nyaralást kínáló Cook's Club dizájn szállodákat. A Cook's Club a butikhotel sikereire épít: fiatalos stílus, igényes ellátás és a digitális generációk minden igényeit kiszolgáló szolgáltatások, mindez olyan áron, amely szélesebb közönséget vonzhat majd a cég tervei szerint. Az új szálloda lánc Neckermann nagykövete az ismert sztár séf Wossala Rozina lesz.

Erre az igazi modern életérzésre építő nyaraló csomagok lehetnek az idei év turisztikai újdonságai közül a leginkább keresettek a magyar fiatalok körében is a Neckermann szerint.

„A Cook's Club a modern utazók számára fontos dolgokra fókuszál: egyszerű tervezés, gasztro élmény, élénk légkör éjjel-nappal. Azt reméljük, hogy a magyar fiatalok számára is vonzó alternatívát nyújt majd igényes és izgalmas hangulatával a Cook’s Club új, dizájn hotel. Idén hét desztinációra kínálunk utakat.” – mondta el dr. Békefi Veronika, a Neckermann ügyvezető igazgatója. A szakember hozzátette, hogy kutatások szerint, az Y generáció számára komoly motivációt jelent a mindennapi munkában, hogy az így szerzett jövedelmet utazásra, vagy még inkább élményszerzésre költse. De azt is látják, hogy a fiatalok nagyon meggondolják mire költsenek. Az egy hetes utazás reggelivel, csúcsszezonon kívül már 516,- EUR/fő ártól (kb. 165.000 Ft/fő) elérhető. Mivel a szállodában éjjel és nappal is adott a zene és a hangulat, egy jó buliért ki sem kell mozdulni a hotelből.

„A fiatalabb generációk kedvelik az otthonos, kényelmes, de mégis alkalmi és érdekes elrendezésű szobákat, belsőtereket. Kimondottan fontos számukra, hogy egy hotel számos közösségi teret kínáljon, valamint, hogy ne csak a szállodán kívül legyen lehetőség az ismerkedésre, szórakozásra, szabad együttlétre éjjel és nappal. Alapigény a korlátlan wifi elérhetőség és az igényes gasztro kínálat mind az ételek, mind az italok terén.” – tette hozzá a szakember.

A Cook's Club szállodák száma idén már hétre emelkedik a Spanyolországban, Görögországban, Törökországban, Olaszországban és Egyiptomban nyíló új hotelekkel, melyek kizárólagosan a Neckermann Utazási Iroda kínálatában találhatóak meg.

"Idén még további nyitások várhatók, például Bulgáriában és azt tervezzük, hogy jövőre további 10 házzal bővül a portfólió. Vannak köztük 400 szobás létesítmények és néhány szobás igazi kis butikszállók is. Tavaly nyílt meg az első Cook's Club szállodánk, amely elképesztően népszerű volt, 98 százalékos foglaltsággal. Elsősorban a németek, a hollandok és a britek fogadták nagy ovációval a terméket, és reméljük a magyar közönség is szeretni fogja - nyilatkozta lapunknak a Thomas Cook Group marketing igazgatója, Remo Masala, aki Berlinből érkezett, hogy bemutassa az új láncot.

"A házakat nem zöldmezős beruházásként, hanem régi házak teljes átalakításával hoztuk létre elismert dizájnerek segítségével, a legmodernebb trendek alapján, hogy valóban egyedi végeredményt kapjunk - emelte ki Masala.  A profi tervezőknek hála egy nagyon fiatalos, de ízléses, visszafogott, letisztult mégis bohókás végeredmény született sok-sok földszínnel és olyan anyagok felhasználásával mint a látszóbeton, a fa, az acél és a szalma.

Masala szerint minél nagyobb egy Cook's Club, annál jobb, mivel az Y generáció tagjai rendkívül szeretnek ismerkedni, új barátságokat kötni, amire a tavaly nyílt első ilyen hotelben bőven nyílt lehetőségük, és ezen tapasztalataikat meg is osztották a közösségi médiában. A szakember bízik abban, hogy a termékkel sikerül majd az Y generációnak is teret nyitni az általuk eddig került all inclusive piacon. Őket egyébként csakis a közösségi oldalakon igyekeznek elérni. "Az Y generáció a jó ár-érték arányban hisz. Hajlandó áldozni kicsit többet a magasabb minőségre." - emeli ki Masala.

A Cook's Club hotelek olyan tengerparti szállodák, amelyeket az új generációs utasok számára terveztek, akik értékelik a gasztro különlegességeket, és olyan nyaralást szeretnének, ahol napjaikat és éjszakáikat hasonló gondolkodású emberekkel, tökéletes zenével kísérve tölthetik. A pároknak és baráti társaságoknak tervezett 2, 3, és akár 5, 7 ágyas egyszerű és elegáns szobák központi medencéhez kapcsolódnak, amely éjjel-nappal a társasági élet és a szórakozás színtere. A Cantina-ban a hagyományos helyi konyha mellett a világ legjobb street-food ételei színesítik a választékot, az egészséges vegán ételektől kezdve minden igényt kielégítenek. A Captain Cook bár koktéljai a legfrissebb hozzávalókat és a prémium szeszesitalokat ötvözik egy kitűnő berlini bartender receptjei alapján. A hotelben a fizetés mikrochip-karkötővel vagy előre feltöltött kártyával történik, készpénzmentesen. A vendég a nyaralás elején felölti az egyenlegét és a nyaralás végén fennmaradó összeget természetesen kijelentkezéskor visszakapja. A „személyes e-pénztárca” tárol minden költést és minden fizetés után jelzi, hogy mekkora összeg áll még rendelkezésre.

Béres Alexandra és D. Tóth Kriszta után Wossala Rozina is a Neckermann nagykövete lett. A népszerű sztár séf a Cook’s Club szállodák nagyköveteként ad majd bepillantást, „ízelítőt” a fiatalos dizájnhotelekben eltöltött nyaralás mindennapjaiból. A hotelek gasztro kínálatának bemutatása mellett, Rozina igyekszik majd az adott ország sajátos, speciális étel és ital különlegességeire is felhívni a figyelmet.

 

Forrás: Turizmus Online


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?