METRO-kampány az éttermek életben maradásáért

A cég világszerte mindenkit arra buzdít, hogy támogassa a gasztronómiát.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A METRO széleskörű globális kampányba kezdett a televízióban és a közösségi médiában, amely 18 országban kerül bemutatásra. A kampány arra hívja fel a fogyasztók figyelmét, hogyan árnyékolja be a COVID-19 a gasztronómiai ágazat karácsonyi üzletmenetét. Ugyanakkor azt is megmutatja, hogy van lehetőség a karantén alatt is kis lazításra, ünnepi pillanatokra.

A globális COVID-19 járvány hatásai a vendéglátás ágazatot különösen súlyosan érintették. A kormányzati szigorítások, a fogyasztók körében kialakult bizonytalanság, valamint a vállalkozások üzleti kilátásai nem sok jóval kecsegtetnek a következő hónapokra. Gasztronómiai partnerei és vevői támogatása érdekében a német cégcsoport történetében először széleskörű karácsonyi reklámkampánnyal fordul a nagyközönséghez.

A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampánnyal arra ösztönzi az embereket, hogy kedvenc ünnepi ételeiket idén étteremből rendeljék meg. Az elmúlt hónapok után, amikor a napi élet, annak minden új és régi kihívásával együtt az emberek otthonára korlátozódott, lehet egy kicsit lazítani a konyhában.

„A kampány Magyarországon közösségi médiafelületeken jelenik meg. A METRO Magyarország ezzel a kezdeményezéssel is támogatni szeretné a szálloda- és vendéglátóipari szektor területén működő vásárlóit. Ehhez az időszakhoz illeszkedő termékportfóliónk, és pl. ingyenes digitális szolgáltatásaink mellett - melyek segítik az éttermeket abban, hogy házhozszállításra rendeléseket tudjanak felvenni - most ezzel a kampánnyal is segíteni szeretnénk a vendéglátásban dolgozókat ",  mondta Biró Ferenc, a cég hazai marketing osztályvezetője.

„Filmünkkel közvetlenül a végfogyasztót szólítjuk meg, hogy ezzel támogassuk a fennmaradásukért küzdő vendéglátóipari vállalkozásokat. Sokan főztek otthon az elmúlt időszakban, olyanok is, akik korábban ezt nem tették. Most azonban azt javaslom, egy kicsit pihenjen mindenki az ünnepi időszakban, így sok éttermi vállalkozás teheti elkötelezetten azt, amiért ezt a szakmát választották: főzhetnek a vendégeiknek, és nem utolsó sorban bevételhez juthatnak az ünnepi időszakban", mondta Bősze Ákos, a METRO HoReCa üzletfejlesztési vezetője.

A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampányfilm itt tekinthető meg.

 

 

 

Forrás: Turizmus Online


Dobja a mobilját a dobozba, és figyeljen szeretteire egy jó ebéd vagy vacsora közben!

Dobja a mobilját a dobozba, és figyeljen szeretteire egy jó ebéd vagy vacsora közben! 

Pihennek a mobilok, szárnyra kapnak a családi kapcsolatok - üzeni a VakVarjú éttermek stábja a Mobil Off Élmény On hét alkalmával.
Jöhet három izgalmas mocktail recept?

Jöhet három izgalmas mocktail recept? 

Hol vannak már azok az idők, amikor, ha nem akartunk alkoholt inni, akkor csak a víz vagy az üdítő marad?
Hol isznak a legtöbb alkoholt Európában?

Hol isznak a legtöbb alkoholt Európában? 

Van tippje? Most egy friss felmérés adatai alapján eláruljuk a helyes megfejtést. És annyit segítünk, hogy közreadunk egy fotót az első helyen végzett ország fővárosáról.
A Wolt elindítja saját hirdetési szolgáltatását

A Wolt elindítja saját hirdetési szolgáltatását 

A vállalat bejelentette hogy elindítja a Wolt Ads-et annak érdekében, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa.
Rekordszámú nevezés a nemzetközi pálinkaversenyen

Rekordszámú nevezés a nemzetközi pálinkaversenyen 

Érkezett párlat Romániából, Szlovákiából, Szerbiából és Horvátországból is.
Munkatársakat keres a Mere, az orosz diszkont cég

Munkatársakat keres a Mere, az orosz diszkont cég 

A két hónapja feladott hirdetésben a Mere beszerzési menedzser pozícióra keres munkatársakat.
Új kávépörkölő csúcstechnológiával - Budaörsön

Új kávépörkölő csúcstechnológiával - Budaörsön 

Április 11-én nyitotta meg kávépörkölő üzemét és oktatóstúdióját Budaörsön a teljes egészében hazai tulajdonú Roastar Zrt.
A Beatles grafikusa tervezett sörösdobozokat a híres sörmárkának

A Beatles grafikusa tervezett sörösdobozokat a híres sörmárkának 

A limitált kiadású dobozok Nagy-Britanniában már megvásárolhatók.
Hagyományos eljárással készült egyedi tételek a METRO Év Borai

Hagyományos eljárással készült egyedi tételek a METRO Év Borai 

A két borválogatás ezúttal az olasz Veneto, illetve a magyar Villány lankáin termett szőlőkből készült.
Itt a vége: megtiltják az energiaitalok fogyasztását 18 év alatt

Itt a vége: megtiltják az energiaitalok fogyasztását 18 év alatt 

Tizennyolc év alattiaknak tilos lesz energiaitalt eladni – erről tárgyalt csütörtökön a parlament.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.