hirdetés

Mit keres az állatsereglet a textilbemutatón?

Február 5-6-án nagysikerű workshopot, a nyitó nap estéjén nagyszabású, mégis családias hangulatú partit adott partnereinek a német anyacéggel rendelkező JAB-Gardisette csoport magyarországi képviselete a Vörösmarty téri Gerbeaud-ban.

hirdetés

Bakody Katalin ügyvezető üzleti partnereiknek bemutatta legújabb kollekcióikat, először a Gardisette termékeket, majd a magasabb árkategóriát képviselő JAB textíliákat.

A sötét (láng)lovagok előretörése
A Gardisette-tel kapcsolatban többek közt elhangzott: a gyűrt anyagok idén nagyon divatosak, ahogy a lurexes beszövésűek is, amelyek bár nehéz, súlyos hatást keltenek, de a látszat csal, hiszen ezek az anyagok valójában habkönnyűek. A közelgő tavasz hírnökei a virágok, könnyed minták (sok a kockás közülük), és a halszálkásként szövött közül idén keresett lesz a szürke-fehér variáció, valamint (továbbra is) a földszínek. Az anyagok szinte egytől-egyik lángmentesek, és az idei évben egyértelműen egyeduralkodó immár a textilek világában, hogy a blackout függönyök átvették a teljes uralmat függöny fronton, azaz a dimout függönyök kevésbé keresettek, mint sötét társaik.

Szereted a méhet és a zebrát? Akkor díszítsd velük a szobát!
A JAB-kollekció 165 terméke, valamint az idei januári kölni és párizsi kiállítása alapján pedig elmondható: ezek is lángmentesítő eljárással készülnek, színekben a türkiz, a narancs és a pink a térhódító. Emellett a pasztellszínek továbbra is keresettek, valamint nagy siker a fekete-fehér kollekció. Idén slágerek a nagymintás anyagok, a különböző geometrikus formák, a zebrát idéző, a dominó mintás valamint a méhkaptár ihlette anyagok.

Csipkerózsika várja a herceget fehér lovon
Olyan lélegzetelállító, meseszerűen elvarázsoló spotot is láthattak a meghívottak, amelyet Varró Zoltán, a Varrodesign alapítója, vezetője álmodott meg, és hozott létre csapatával – a JAB-csoport luxustermékeit bemutató Grandezza termékei kapcsán -, amelyről nem túlzás állítani: világszínvonalú reklámspot született.

A prémiumkategóriás termékeket – amelyek egyébként mind a cégalapító Ralph Anstoetz úr kreációi – bemutató film igazából egy gyönyörű álomvilágot mutat be, ahol egyáltalán nem tolakodóan, hanem nagyon finoman, mintegy kellékként szerepelnek a luxus kollekció termékei. A történet szerint egy csodaszép hölgy él egy olyan kastélyban, ahol miközben várja a herceget (fehér lovon), közben házát már belepte a természet, és állatok serege is beköltözött a négy fal közé. A spothoz, mint a sztárdesigner a közönségnek elmondta, Vácott, a Szentháromság téren találták meg álmaik helyszínét egy volt csendőrpalota formájában. Ahol öt nap leforgása alatt 50 állatot (kígyót, madarakat, nyestet stb) engedtek „szabadon”, és ahol 50-en dolgoztak azon, hogy ez az álomszép spot létrejöjjön.

Érdemes megnézni:

 

Vágó Ágnes
a szerző cikkei

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Bízik a turizmus Húsvétkor történő hazai újraindulásában? És működőképes lesz akkor a vállalkozása?

Kiadónk társoldalai