MT Zrt: folytatódik a belföldi kampány

Újabb régiók és turisztikai ajánlatok bekapcsolásával folytatódik a Magyar Turizmus Zrt. áprilisban elindított 2011-es belföldi kommunikációs kampánya, amely nem pusztán Magyarország izgalmas oldalát mutatja be, hanem magát az utazás gondolatát pozícionálja újra.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A „Minden élménnyel több leszel.” üzenetet közvetítő kampány keretében májustól szeptemberig újabb konkrét régiós ajánlatok vagy programok adnak okot az utazásra, miközben egy személyes történetbe csomagolva bemutatják, hogy a belföldi üdülés milyen személyes élményeket kínál és érzelmileg hogy hat az utazóra. Az ország és a belföldi utazások iránti pozitív érzelmi viszonyulást kívánja erősíteni az új, „Magyarország - Szívedhez legközelebb” szlogen is.

A kampány célja

A Magyar Turizmus Zrt. kampányának célja a lakosságot a jelenleginél számottevően több ott-tartózkodással járó hazai utazásra ösztönözni. A belföldi utazás megítélésének és társadalmi elfogadottságának növelésével a társaság stratégiai célja, hogy a belföldi utazás mozgalommá, értékké és trenddé váljon. Ebből következő kommunikációs célként nem önmagában Magyarország, hanem az utazás gondolatának népszerűsítését határozta meg, mely az ország újszerű bemutatásán túl a belföldi utak személyes érzelmi hasznát helyezi a középpontba.

A kampány elemei

Az élményalapú stratégiai üzenet továbbra is minden megjelenés esetében egy konkrét programajánlatra épül, amely nem egy régió, hanem egy turisztikai termék (pl. gasztronómia, wellness, stb.) népszerűsítéséhez kapcsolódik.

A belföldi kampány során május-szeptember között az alábbi ajánlatok, programok csábítanak utazásra:

  •      „Vár a Dunakanyar”, Budapest-közép-dunavidéki régiós programokkal – május
  •      Kulturális és gasztronómiai rendezvények, dél-alföldi régiós programokkal – május, illetve augusztus, szeptember
  •      Kulturális turizmus, dél-dunántúli régiós programokkal – május
  •      „Merítsen energiát a természetből” akció, Tisza-tavi régiós programokkal – május, augusztus
  •      „Pontyok és porontyok” akció, Tisza-tavi programokkal – május
  •      Júniusi lakomák – észak-magyarországi programokkal – május-június
  •      Kulturális turizmus nyugat-dunántúli programokkal – május-június
  •      Kulturális turizmus, fesztiválok, várak-kastélyok, bor-gasztro – közép-dunántúli programokkal – május-június
  •      „Tiszta erőből Nyár” – balatoni programokkal – május-augusztus
  •      Kaland 7-ek – észak-magyarországi programokkal – június
  •      „Észak-alföldi fürdőtúra” – június
  •      „Élményekkel egészségesen” – Budapest-közép-dunavidéki régiós programokkal – június-július
  •      Egészségturizmus, közép-dunántúli ajánlatokkal – június-július
  •      Kajak-kenu világbajnokság – dél-alföldi programokkal – június-július
  •      VizesKEDDj! – észak-magyarországi ajánlatokkal – augusztus-szeptember
  •      Biotúrák az egészség jegyében, észak-alföldi régiós programokkal – augusztus-szeptember

Az MT Zrt. Közép-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatósága a helyi TDM egyesülettel közösen további marketingakciókat bonyolít le a régió turisztikai ajánlatainak népszerűsítésére a május-szeptemberi időszakban.

A kampány marketingeszközei

A Magyar Turizmus Zrt. a kampány programjait elsősorban online felületeken népszerűsíti, tekintettel arra, hogy a belföldi utazáson részt vevők kétharmada az internet segítségével gyűjt ismereteket. Ezért az internet mint fő turisztikai információforrás mindig megjelenik az egyéb kommunikációs eszközökön is, az adott akcióhoz kapcsolódó honlap címének feltüntetésével. A nemzeti turisztikai marketingszervezet ezen kívül különböző sajtóorgánumokat is bevet a hazai utazóközönség megszólítására: az érdeklődők figyelmét elsősorban női magazinok, TV újságok, gasztronómiai lapok és megyei sajtótermékek hirdetései hívják fel a belföldi kampányra. A belföldi utazásra invitáló üzeneteket továbbá az ország nagyvárosaiban óriásplakátok és city light plakátok, valamint közlekedési járműveken elhelyezett hirdetések, illetve rádiószpotok is közvetítik.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.