hirdetés
hirdetés

New York belvárosa Budapestté változik

Új reklámkampányt indított a Szentkirályi. Az ásványvízmárka üzenete, hogy bárhol is legyen a világban az ember, egy korty Szentkirályi képes hazaröpíteni. A kampány arca egy fiatal magyar modell, Fodor Klarissza, a tévéreklám zenéjét a The Biebers készítette. A kampány kreatív stratégiai és koncepcionális fejlesztését a Republic Group végezte.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Turizmus Online internet-oldalnak, illetve még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ön még nem előfizetőnk?! Tegye meg!

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint jó ötlet az utazási irodák részéről a kínálatuk teljes áras megjelenítése?

Kiadónk társoldalai