hirdetés
hirdetés

Románia: többszázezer euró marketingkampányra

Jóllehet, Románia budapesti turisztikai képviselete tavaly bezárt, 2011-2015 között hazánk kiemelten szerepel marketingterveikben.

Munkatársunktól

hirdetés

A bécsi Román Turisztikai Hivatal látja el a magyar piacot is, mióta bezárták budapesti irodájukat. A többszörösen kitüntetett közel két évtizede a turisztikai szakmában dolgozó Simion Giurca vezeti a hivatalt, vele lapunk munkatársa az Utazás kiállításon beszélgetett jövő évi terveikről, és nagyszabású marketingakciójukról.  

Júniusban lesz egy éve, hogy bezárt a magyar iroda, és helyette a bécsi székhelyű romániai Turisztikai Hivatal és Arculati Képviselet vette át a feladatot. 

A hivatalvezető szerint eredetileg szerte a világban 17 irodában 27 ember dolgozott, ebből a pénzszűke miatt hetet szüntettek meg, köztük a magyart is.  Jelenleg tíz irodában tíz ember dolgozik, ez szükséges rossz döntés volt - mondja a bécsi iroda vezetője. 

Hazánkat továbbra is potenciális küldő országnak tekintik, és Simion Giurca szerint van remény arra, hogy újra megnyíljon a pesti iroda. 

„Ehhez arra van szükség, hogy emelkedjen a hazánkba látogató olyan magyar turisták száma, akik magasabb kategóriájú szállásokat és szolgáltatásokat is igénybe vesznek” - mondta.

A cél érdekében mindent meg is tesznek, 2011-2015 között hazánk kiemelten szerepel marketingterveikben. Úgy döntöttek, hogy kilenc olyan országban indítanak kampányt, ahol van iroda, és egyben, hazánkban, ahol jelenleg nincs irodájuk. 

Erősítik a turisztikai irodákkal való kapcsolatot, mert a vezetőnek az a véleménye, hogy az egyre nagyobb tért hódító internet mellett múlhatatlanul szükséges az utazóközönséggel a közvetlen kapcsolat is. 

Ezt szolgálta az is, hogy a Román Regionális Fejlesztési és Turisztikai Minisztérium ajánlattevő versenypályázatot írt ki, amelynek célja Románia standjának felszerelése, és dekorálása az idei Utazás kiállításra. Idén többet tudnak mutatni országukból és színvonalasabb prospektusok szerepelnek a standon.

Simion Giurca szerint a marketingkampány hazánkban a szezon előtt elkezdődik, és remélhetőleg a többszázezer eurós összeg, amit itt költenek el, meghozza az eredményt.  

Bódi Ágnes
a szerző cikkei

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai