hirdetés

Sikeres volt a téli promóció

Minden eddigi BWI kampány eredményét túlszárnyalva, összesen több mint 79.000 vendégéjszakát generált a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében immár hatodik alkalommal megvalósult Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő akció.

hirdetés

A kampány ideje alatt – 2011. november 15. és 2012. március 31. – különleges kedvezményekkel invitálták a külföldi utazókat fővárosunkba. A három vagy négy éjszakára érkező vendégek amellett, hogy az utolsó éjszakát ingyen kapták, további kedvezményeket is igénybe vehettek a kuponokból álló BWI voucher segítségével. A nemzetközi piacon is versenyképes BWI kampánycsomag ingyenes fürdőlátogatást is tartalmazott, amelyet a BWI keretében érkezett közel 20.000 vendég több mint negyede vett igénybe. A kampány során alkalmazott változatos marketingeszközök hatékonyságát mutatja többek között, hogy az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portálok 58 millió megjelenést generáltak.
A BWI kampány – melynek célja ezúttal is Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése volt – sikere töretlen. A promóció ideje alatt, a BWI akcióban részt vevő szállodákban regisztrált vendégforgalmi adatok bővülése mellett ezt bizonyítja, hogy évről évre nő a „visszatérő” partnerek száma. A 2011/2012-es marketingakció 54 szálloda, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ), a Budapest Airport Zrt., a BTDM Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft., a Budapest Gyógyfürdői Zrt., az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portál, a Legenda Kft., továbbá a Wizz Air légitársasaság és a Sixt autókölcsönző széleskörű szakmai együttműködésében valósult meg.
Az akcióban részt vett szállodák és egyéb szolgáltatók körében végzett felmérés szerint a legtöbb partner szerint jó ötlet a BWI, és többségük máskor is részt venne hasonló, Budapest forgalmát élénkítő akcióban.
A BWI akció folytatódik: az MT Zrt. már megkezdte a hetedik BWI kampány előkészítését.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Figyelem - új mailcímek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy email-címeink megváltoztak. Közleményeiket, híreiket, meghívóikat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  és a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  email-címekre várjuk. Központi email-címünk: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

A korábbi email-címeinkre küldött tartalmak nem jutnak hozzánk. Kérjük, az új email-címekre frissítsék a listáikon a nevünk mellett az adatokat. Köszönjük!

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Az energiaárak és az alapanyagok beszerzési költségei ugrásszerűen megnőttek, és még nem tudni, hol a vége. Ön tett-e valamit annak érdekében, hogy ellensúlyozza valahogy a brutál módon megnövekedett kiadásait?

Partnerünk