hirdetés

Szállodai marketingesek az Ariában

A több mint három éve sikeresen működő Marketing Belső Kör (MBK) idei évköszöntő találkozójának helyszíne január 24-én az Aria Hotel Budapest volt. Budapesti négy- és ötcsillagos házak marketing szakemberei rendszeresen jönnek össze előadásokat hallgatni, és egymással kicserélni a tapasztalatokat.

hirdetés

A program High Note SkyBarban zajlott
A program High Note SkyBarban zajlott

Először a ház igazgatója, Kecskeméthy Zoltán köszöntötte a szállodai marketinges szakembereket, majd a vendéglátók részéről Hupuczi Renáta, értékesítési és marketing igazgató mutatta be láncukat, a Library Hotel Collectiont, amelynek a budapesti Aria is tagja 7 másik hotel mellett. E szállodák jellemzői: egyedi design, magas ár-érték arány. Érdekes, hogy alkalmazottakat nemcsak a szaktudás alapján veszik fel, hanem a személyiség kisugárzása is alapvető szempont az állásra jelentkezőnél. Hamarosan különben, mondta el Renáta, a kanadai Torontoban nyílik a lánc következő tagja, Hotel X Toronto néven (ez év márciusában). Cégüknél legfontosabb marketing eszköznek a TripAdvisor-beli visszajelzéseket tekintik, szállodáik jó hírét szerintük elsősorban vendégeik viszik szét a világban.

"A Facebook a múlt, az instagram a jelen", ezt a megállapítást boncolgatta Farkas Márton fotós, aki a következő előadást tartotta közösségi oldal témában. Méghozzá azért fordul el a fiatal korosztály a Facebook-tól, fejtette ki, mert már az idősebb koroosztály is erős mértékben jelen van ugyanott, és nem akarják, hogy minden dolgukról tudomást szerezzenek. Inkább másik platformra mentek át - így került előtérbe az Instagram és a Snapchat. Majd a profi fotós szakember tanácsokat adott ahhoz, hogy készüljön és kerüljön fel egy szálloda vizuális megjelenése a netre. Egységes megjelenés kell, összegezte mondandóját, egységes színvilággal és mondanivalóval - ez a siker titka.

Új alkalmazásokról, applikációkról számolt be Kamenov Anna, aki a stories highlight-ra, valamint az Insta megfelelő alkalmazására hívta fel a figyelmet. Hashtagekről, statisztikai alkalmazásokról is megtudhatott többet a szakmai hallgatóság. Szintén fontos, ám gyakori hibalehetőségről is beszélt, ez pedig a like vásárlás lehetősége, amellyel a különböző bloggerek, influencerek (véleményvezérek) akár könnyen megtéveszthetik az őket különféle feladatra felkérőket (pl. szállodásokat, akik elhívják őket egy-egy cikk, poszt megjelenése reményében, miközben egyáltalán nem annyi követője van az illetőnek, mint azt a számok jeleznék).

Háznézéssel zárult a Hotel Ariában az első idei találkozó, legközelebb a program a márciusban nyíló Hotel Clarkban folytatódik.

 

Vágó Ágnes
a szerző cikkei

(forrás: Vendég)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Bízik a turizmus Húsvétkor történő hazai újraindulásában? És működőképes lesz akkor a vállalkozása?

Kiadónk társoldalai