hirdetés
hirdetés

Szárnyal az Anubis Travel

Az Anubis Travel idei árualapját ismertető rendezvényén elhangzott, hogy az iroda az utóbbi évek során töretlenül fejlődött, kiváló szezont tudhatnak maguk mögött, és az előfoglalások alapján az idei év is kiugróan jó lesz.

hirdetés

Több mint százötvenen jelentek meg február 16-án, pénteken a Corinthia Hotelben az Anubis Travel 2018-as nyári katalógus-bemutatóján, amelyen már szokás szerint két katalógust mutattak be: az egyikben Törökország, Ciprus, Kréta, Mallorca és Rodosz, a másikban pedig Egyiptom és Jordánia szerepel.

Ahmed Bahgat, az Anubis Travel ügyvezetője foglalta össze sikereiknek a kulcsát. Sokat jelentett, hogy tavaly április elseje óta az Anubis Travel lett az EgyptAir, az egyiptomi nemzeti légitársaság GSA-je, hivatalos magyarországi képviselője; a tour operator látja el a légitársaság teljes hazai képviseletét, valamint üzemelteti a Deák téri és a repülőtéri irodát is. A stabil gazdasági háttér, a kiváló magyar idegenvezetők, a szállodák gondos kiválasztása, és hogy tavaly chartergépeiken 100 százalékos volt a kihasználtság, mind hozzátesz az eredményekhez. Szintén sikernek számít, hogy nemzetközileg is tudtak terjeszkedni, itthon pedig 2017-ben nyitották meg a Bajcsy-Zsilinszky 12. szám alatt új irodájukat.

 Ahmed Bahgat ügyvezető lapunknak elmondta, hogy az előző év nagy sikereket hozott számukra, forgalmukat megduplázták, és idén is tesznek a növekedésért. A már 16 éve a magyar piacon lévő iroda folyamatos növekedést regisztrál, 2016-ban 1.7 milliárd forint, tavaly pedig már 3.9 milliárd forint forgalmat ért el. Törökországban a főszezonban 2016-ban hetente 60 vendégük volt, 2017-ben már 300, most úgy terveznek, hogy idén ez a szám a duplájára, 620-ra fog emelkedni. Egyiptomban a főszezonban hetente 380 utasuk volt, Rodoszba 250. Jordániába már két éve hetente 90-en utaztak tavaly a főszezonban, ezt a számot akarják most megduplázni.

Fotó: Anubis Travel

A repülőjáratokról szólva elhangzott, hogy Törökországban heti négy saját Pegasus Airlines járattal, Egyiptomban heti három saját AlMasria Airlines járattal, Rodoszra heti két saját Aegean Airlines járattal, Krétára heti egy saját Aegean Airlines járattal, Jordániába heti egy saját Royal Wings járattal, Mallorcára és Ciprusra pedig Wizz Airral utazhatnak a nyaralók.

Szabó Ákos szerint - aki a Törökországi szállodákat is bemutatta - már most, az előfoglalásoknál látszik, hogy nagyon erős évük lesz. Több mint 140, köztük mintegy 30 exkluzív szálloda várja a nyaralni vágyókat. Gyors transzferekre álltak át, vagyis egy busszal csak négy szállodába viszik az utasokat, akik már a repülőtéren színes prospektusokat kapnak az ország történelméről, a fakultatív programokról és a szállodákról. Vannak 3 és 5 csillagos szállodájuk, tavaly a legnagyobb sikere a foglalások 35 százalékával az ötcsillagos Crystal Admiral Resortnak volt.

Alper Ergün, a RIXOS hálózat regionális értékesítési menedzser egy kisfilmen keresztül mutatta a RIXOS szállodákat. A 27 hotel egyikéhez tartozik Európa legnagyobb vidámparkja.

Rodoszra és Krétára már 10 éve utazhatunk az Anubis Travellel, idén a legnagyobb utaslétszámot ide tervezik, az utakat csomagban értékesítik, nem repülőjegyként. Az ügyvezető úgy fogalmazott, hogy sikerük 50-70 százaléka az idegenvezetőn múlik, és nincs panaszra okuk, képzett vezetőkre bízzák a nyaralókat. Kiemelt szállodáik közé tartozik többek között a háromcsillagos EVI, valamint a szintén 3 csillagos Princess Flora. Ahmed, a Spanyolországban már egyszer kipróbált módszert alkalmazza itt is, kiválogatja a szobákat, majd a saját pénzén rendbe hozza, ha kell fest, mázol, hűtőszekrényt, vagy televíziót vásárol, és ezeket a szobákat egész szezonra leköti, így ezek bár 3 csillagosak, de sokkal kényelmesebbek, szebbek, mint a többi. Krétába 11 éve foglalhatnak az Anubissal, sikeresek az utak, széles a szállodakínálat, kiváló az ár-érték arány, saját charterjárat, és két magyar idegenvezető várja a nyaralókat.

Mallorcára nehéz növelni a kapacitást, 14 éve van a kínálatuk között, változatosak a hotelek, a sziget minden részén van szálloda, a legszebb homokos tengerpartok itt találhatók, és itt is magyar idegenvezetők segítik a nyaralókat - hangzott el.

Fotó: Anubis Travel

Ciprus hat éve van a kínálatukban, a szállodák 3 csillagostól az 5 csillagos luxushotelig megtalálhatók. Főszezonban 2016-óta 30-an utaznak hetente erre a szigetre. 

Egyiptom 16 éve, a kezdetektől nagy kínálattal szerepel az Anubiusnál, kedveltek a Kariói hosszú hétvégék (5 nap négy éjszaka), a Nílusi hajóutak, a városnézéssel kombinált üdülések is. Az egyiptomi üdülésekkel kapcsolatban elmondták, hogy heti három charterjárat megy Hurghadára és Sharm El Sheikh-re. A katalógusbemutatón részletesen bemutatták az egyiptomi szállodakínálatot is.

A jordániai utak esetén többekben felmerül a kérdés, hogy mennyire biztonságos odautazni. A katalógusbemutatón erre is kitértek: jó a kapcsolat az USA-val és Izraellel, valamint II. Abdullah Jordán királyt elismeri az arab közösség - mondták. Jordánia 10 éve kiemelt desztinációja az Anubis Travelnek, és nekik van egyedül saját charterjáratuk Aqabába, ahol már három szállodában van all inclusive ellátás, amit azért is érdemes meggondolni - mondta Ahmed -, mert egy sör ára a hotelben 7 euró. Jordániában kombinált üdülések, fakultatív programok és Holt-tengeri relaxálás is szerepel a kínálatban. A legszebb látnivalókat köti egy csokorba a katalógusban szereplő Jordániai és a Jordán-Izrael körutazás.

Az Anubis Travel beutaztatással is foglalkozik, világszerte jó kapcsolathálójuknak köszönhetően jó volt a tavalyi évük is. Érkeztek csoportok Egyiptomból, Jordániából, Izraelből, Olaszországból, Görögországból, Spanyolországból és Angliából. A legkeresettebb programok fővárosunk turisztikai érdekességei voltak.

Az Anubis Travel first minute akciója február 28-ig tart, minden útra és programra. Egyszerű és áttekinthető a honlapjuk, ezen feltüntetik viszonteladó partnerüket. Van értékesítési versenyük is, a törzsutas kedvezményt pedig a partnerirodáknál is megkapja az utas, és azt nem az iroda jutalékának terhére. Egyedi igények alapján az árualapjukban nem szereplő szállodákat is lehet foglalni.

Bódi Ágnes
a szerző cikkei

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai