Új akciók az idei Budapest Winter Invitation kampányban

A téli időszámítás beköszöntével teljes fordulatszámra kapcsolt a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, valamint a szolgáltatók hagyományos téli forgalomélénkítő kampánya, a Budapest Winter Invitation (BWI) is.

A november 1-től április 5-ig tartó akciót nem csak a vendégek, hanem a résztvevő partnerek is várták: több mint 50 szálloda és több mint 15 egyéb szolgáltató csatlakozott. A tavalyi akció közel 125.000 többlet vendégéjszakát generált, a legtöbb vendég Olaszországból, Németországból és az Egyesült Királyságból érkezett.

+1 éjszaka és ingyenes fürdőlátogatás

A főváros mint turisztikai célpont népszerűsítését, elő- és utószezoni forgalmának növelését célzó kampány keretében azok a vendégek, akik az akció keretében kettő vagy három éjszakára szállást foglalnak a részt vevő szállodák valamelyikében, egy további ingyenes éjszakát kapnak ajándékba. A kapcsolódó csomagajánlat részeként több fővárosi gyógyfürdő, valamint kulturális szolgáltatók programjainak széles választéka teszi lehetővé a test és a lélek regenerálódását. A népszerűségre való tekintettel továbbra is az ajánlat része az ingyenes fürdőlátogatás a Gellért, a Lukács vagy a Rudas Fürdőben, az 50%-os kedvezmény a Széchenyi Fürdőben, s a szállodában kapott voucher további kuponos ajánlatokat foglal magában: többféle városnézést, valamint egyszeri 50%-os kedvezményt az Aquaworld élményfürdőbe napi belépő váltása esetén. December 31-ig a vendégek 1+1 adag forralt bort is fogyaszthatnak a Bazilikánál zajló Adventi Ünnepen.

Idén további újdonságokkal is bővült a BWI csomag: a vendégek kedvezményesen vehetik igénybe a Budapest Tuk-Tuk, a Gundel Étterem és Gundel Butik, a Magyar Nemzeti Múzeum, a Kárpátia Étterem, a Robert Capa Center, a Mai Manó Ház, a Symbol Budapest és a Széchenyi Étterem szolgáltatásait.

Online rendszer és PocketGuide

A gördülékenyebb kommunikáció érdekében a most induló kampányban a szolgáltatók online rendszerben összesíthetik foglalásaikat és az igénybe vett kedvezményes szolgáltatásokat, így azonnal követhetők a kampány statisztikai adatai. A nemzeti turisztikai marketingszervezet támogatásával fejlesztett PocketGuide mobil alkalmazás pedig 6 tematikus túrát kínál a városban, továbbá audio guide formájában 4 nyelven ad tájékoztatást a túrák során érintett látnivalókról.

Éttermek és kulturális intézmények is csatlakozhattak

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével együttműködve a BWI kampány fő finanszírozójaként idén is a Magyar Turizmus Zrt. az akció szervezője és aktívan részt vesz a kampány népszerűsítésében is. A marketingakció további kiemelt együttműködő partnerei a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Budapest Airport Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői Zrt. A stratégiai partnerek száma tovább bővült: az eddigi turisztikai szolgáltatók mellett a 2014-15-ös kampányhoz már éttermek, illetve kulturális intézmények is csatlakozhattak, hogy a csomag a vendégek számára minél gazdagabb és különösen vonzó legyen.

Online, PR és közterületi kampány zajlik

A BWI ajánlatait ebben az évben is 1 millió euró értékű nemzetközi médiakampánnyal támogatják. A kampány arculatához és a megújult itthon.hu weboldalhoz illeszkedő saját honlap (www.budapestwinter.com) mellett az Expedia csoporttal együttműködésben az Expedia.com és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portálokon és további online felületeken is hirdetik és foglalhatóvá teszik a BWI csomagot.

A központi online kampány kiegészítéseként, az akció valamennyi kiemelt célpiacán zajlanak online, PR és közterületi kampányok a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleteinek szervezésében több mint 15 országban.

A BWI-kampány kiemelt célpiacai: az Egyesült Királyság, Skandinávia (Svédország, Norvégia és Finnország), Németország, Franciaország, Olaszország, Oroszország, Ausztria, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia.

A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nemcsak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítésével sokkal hatékonyabbak is. A visszatérő partnerek növekvő aránya mindennél jobban jelzi az akció sikerességét: egyre többen csatlakoznak újra és újra.


Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon

Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon 

Kerékpáros kishajók teszik még vonzóbbá a Tisza-tavi aktív turizmust.
Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját

Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját 

A veszprémi Szent Mihály Főszékesegyház Szentháromság harangját 300 év után először mozdítják el a helyéről.
15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői

15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői 

Új programot indít a kormány a turisztikai szolgáltatók megsegítése érdekében.
Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben

Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben 

Május 12-én, vasárnap rendezi az "Alapítvány a Budapesti Állatkertért" a tavaszi Nevelőszülők Találkozóját, ahová mindenkit sok szeretettel várnak.
Famászó bajnokságot rendeznek Tatán

Famászó bajnokságot rendeznek Tatán 

Igen, ilyen is van: a Magyar Faápolók Egyesülete nemzetközi előírásoknak megfelelő famászó bajnokságot rendez Tatán, az Öreg-tó partján.
Erre kell számítania annak, aki munkát keres

Erre kell számítania annak, aki munkát keres 

Szinte minden vármegyében lelassult a munkaerő-felvétel.
A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot

A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot 

Egyre nehezebb helyzetben a munkáltatók.
Dívák és királyok, régi slágerek és holdfényes koncertek:  idén még sokszínűbb a Paloznaki Jazzpiknik

Dívák és királyok, régi slágerek és holdfényes koncertek: idén még sokszínűbb a Paloznaki Jazzpiknik 

Igazi világsztárok, hazai előadók legjava, kedvezményes belépők.
Néhány alapvetés a szervezet energiaigényéről

Néhány alapvetés a szervezet energiaigényéről 

Manapság sokféle étrendi sajátosság merül fel, és talán még több hóbortszerű divatdiétával találkozhatunk, amelyek olykor nagyon minimális kalóriabevitelre ösztönzik az embereket. Mielőtt bármibe belevágnánk, érdemes tisztázni szervezetünk igényeit.
Vissza a múltba jövő hétvégén, Hévízen!

Vissza a múltba jövő hétvégén, Hévízen! 

A következő hétvégén visszatérhetnek a múltba a látogatók egy eseménysorozat keretében Hévízen.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?