hirdetés
hirdetés

Új termékmenedzser a Travelportnál

Új termékmenedzsert nevezett ki a Travelport a kelet-európai mobil- és vállalati termékcsoportok élére.

hirdetés

A Travelport, az utazási iparág vezető kereskedelmi platformja Hardi Beáta személyében új regionális termékmenedzser kinevezését jelentette be a kelet-európai mobil- és vállalati portfólió menedzselésére. Beáta regionális termékmenedzserként Krzysztof Gostkowski, a vállalat kelet-európai Product and Solutions Consultancy vezetőjének csapatában fog dolgozni.

Beáta több mint 15 év, az Amadeusnál és OTP Travelnél szerzett iparági tapasztalattal egy dinamikus, sokoldalú utazási iparági szakember, célja a legmodernebb technológiák eljuttatása az ügyfelekhez.

Hardi Beáta
Hardi Beáta

Fontos tudni, hogy a régió okostelefon használata a 2016-os 240 millióról előreláthatólag 410 millióra fog növekedni 2021-ig – a mobil csatorna az utazók egyre preferáltabb kommunkációs csatornájává válik.

A Travelport Digital termékei között megtalálható az EasyJet applikáció és a legutóbb bemutatott Travelport Fusion, egy robosztus és funkciógazdag légitársasági alkalmazás, amely elősegíti a kapcsolattartást a teljes utazás során és segít az utasokkal történő hosszú távú kapcsolat kiépítésében.

A hamarosan érkező Travelport ViewTrip és Trip Assist applikációk pedig az utazási irodai kínálatot fogják a következő szintre emelni.

Hardi Beáta a következőt nyilatkozta: “Izgalmas dolog éppen most csatlakozni a Travelport csapathoz és nagyon várom már, hogy a közép- és kelet-európai ügyfeleinkkel megismertethessem vállalati megoldásainkat és a Travelport Digital portfólióját. A technológia az utazás minden aspektusát megváltoztatja – akár üzleti, akár privát célból utazunk. Megoldásaink nemcsak a teljes mobil utazási élményt javítják, hanem az applikációk és mobil szolgáltatások az utasokkal való kapcsolattartás színvonalát is növelik.”

Krzysztof Gostkowski hozzátette: “Örömmel fogadtuk Beát csapatunkban és várjuk, hogy a digitális termékportfóliónk pozitív fogadtatását elősegítse. Kelet-Európa hagyományosan gyorsan reagál a technológiai fejlesztésekre és hatalmas növekedési potenciált jelent számunkra. A digitális kor állandóan elérhető vásárlójának alapvető igénye az azonnali, gördülékeny és magával ragadó utazási élmény.”

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint a hazai nyilvános vécék állapota pozitívan hat a turizmusra?

Kiadónk társoldalai