Újabb sikeres szezon az Anubis Travel-nél!

Ígéretes téli szezon előtt áll az Anubis Travel, hiszen nagy sikerű volt a nyári szezonuk minden úticél vonatkozásában.

A 2010-es nyári szezonban az Anubis Travel nagy sikert és utaslétszámot ért el számos desztinációban, kezdve a jordán piaccal, ahol a szezon már márciusban megkezdődött és egész évben, télen is tart. Statisztikai számokkal alátámasztva a charter járattal Aqabába utazó magyar turisták közel 70-75%-át az Anubis Travel utaztatta. Köszönhető ez annak, hogy közel 130-140 helyet tudtak értékesíteni heti szinten a saját aqabai Malév charter járatukon.

A földközi- és fekete-tengeri üdülőprogramokra (Mallorca, Kréta, Rodosz, Burgasz) az Anubis Travel nagyszerű árakat tudott biztosítani, annak köszönhetően, hogy előre lekötötte a magyarok számára közkedvelt szálláshelyeket, melyek értékesítésével sikerült kielégíteni a magyar utazók igényeit. Az Anubis Travel versenyképes árai lehetővé tették kapacitásuk maximális kihasználását, így a nyár folyamán egyetlen hely sem maradt üresen járataikon.

Évről évre egyre többen választják Egyiptomot úti célul és örvendetes, hogy egyre több a nílusi hajóutakat és különböző kulturális programokat választó utas is. Ennek köszönhetően az Anubis Travel az elmúlt 3 egymást követő évben az Egypt Air légitársaság legjobb értékesítő irodája lett. Az egyiptomi nyaraló programokat tekintve pedig egész évben – mint minden évben - saját Malév charterjáratot üzemeltet, mely a kedvező áraknak és a szállodák változatosságának köszönhetően végig tele volt.

Újdonságok

A téli szezonban az Anubis Travel számos új szállodát és üdülőhelyet ajánl Egyiptomban, mint például Marsa Alam, mely a búvárok paradicsoma. Ezen kívül számos gyönyörű helyszínnel bővül kínálatuk, mint Soma Bay, Taba, Dahab, amelyek mellett természetesen a régi, jól bevált üdülőhelyekre (Hurghada és Sharm El Sheikh) is indítanak programokat. Az Anubis Travel kibővítette kínálatát a téli/tavaszi szezonban, új szállodákat értékesít versenyképes árakon, ami bizonyítja az iroda hitelét és erejét az egyiptomi piacon, amely sokak számára egy igen kedvelt úticél.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?