hirdetés
hirdetés

Iránytű 2016 - A turisztikai szektor kommunikációs versenye

Az Iránytű 2016 célja, hogy elismerje az elmúlt év legjobb turisztikai kommunikációs megoldásait.

Az Iránytű 2016 kommunikációs verseny díjátadójának időpontja április 1. péntek, 17:00

Időpont:
2016. április. 01. 17:00

Lezajlott az Iránytű 2016 turisztikai kommunikációs verseny zsűrizése. A közel 60 nevezésből idén 27 pályamunka került rövidlistára. A shortlist-ért kattintson ide!

Az Év Turisztikai Kommunikációs Kampánya díjat, valamint az okleveleket egy ingyenes és ünnepélyes díjátadó keretein belül adjuk át a nyerteseknek.

Időpont: április 1. péntek 17.00

Helyszín: Kazimir Bisztró (1075 Budapest, Kazinczy utca 34.)

A rendezvény teljes időtartama alatt képek és videófelvételek készülnek!

Részvételi szándékukat kérjük előre jelezzék!

Kapcsolat: Tóth Veronika, e: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , t: + 36 1 430 4544

 

MILYEN KATEGÓRIÁKBAN VÁRUNK ANYAGOKAT?

 1. Print - katalógus, szórólap, direct mail

a)      szállodai kiadványok  

b)      településmarketing  

c)      utazási irodai katalógus  

A dizájnt, kivitelezést és funkciót értékeljük.

 2. Digitális kampányok - weboldal, közösségimédia-kampány, mobilapplikáció, mobilra optimalizált weboldal

Weboldal esetén a dizájnt, kivitelezést, felhasználhatóságot díjazzuk. A közösségimédiás kampányok esetében figyelembe vehetjük az adott projekt népszerűségét, a követők számát, valamint az aktivitást is.

Mobil felület esetében a zsűritagok értékelni fogják, hogy az adott applikáció mennyire felhasználóbarát, mennyire hasznos az alkalmazás letöltése, illetve adott esetben számíthat a letöltések száma is a díjazásban. Mobilra optimalizált weboldal esetében a felhasználhatóság és a dizájn lesz a legfontosabb szempont.

 3. Eseménymarketing - hostesspromóció, szórólapozás, kóstoltatás, flashmob, ügyfélparti

A kategóriában értékeljük az adott esemény, eseménysorozat kreatív ötletét, kivitelezését és eredményességét.

 4. Kommunikáció az eladás helyén (POS) – intézmények belső kialakítása, illetve recepciója

 A kategóriában a legszebb belső tereket fogjuk díjazni, funkció, dizájn és kivitelezés alapján.

 5. Hirdetések - print vagy webes hirdetések, tévé, rádió, óriásplakát

Azokat a vásárolt hirdetéseket értékeljük, melyek kreatívabbak, ötletesebbek, dizájnosabbak a többi pályamunkánál.

 6. Turisztikai pr megoldások – kiadvány, videó, esemény

A turizmusban megvalósult pr-kommunikációs aktivitást a kreatív ötlet, a stratégiai gondolkodás, kivitelezés és a hatékonyság alapján értékeljük.

 7. Integrált kampányokolyan kampányok, amelyek legalább két csatornát/médiumot használtak

Ez a verseny legösszetettebb kategóriája, ahol figyelembe vesszük a kreativitást, kivitelezést, a platformok szerinti funkcionalitást, hatékonyságot és eredményességet.

A zsűritagok innen választják ki Az Év Turisztikai Kommunikációs Projektjét.

HOGYAN ADHATÓAK LE A PÁLYAMUNKÁK?

Minden nevezés mellé szükséges csatolni a hiánytalanul kitöltött nevezési lapot word és aláírva pdf formátumban is!

A csatolt anyagokat kérjük emailben a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. email címre, nagyméretű fájlok esetén elektronikus fájlmegosztón keresztül elküldeni (pl.: Google Drive, Dropbox, Wetransfer, Toldacuccot.hu, Mammutmail stb.)

A nyomtatott formában lévő anyagokat kérjük szerkesztőségünkbe (1037 Budapest, Montevideo u. 3/b.) eljuttatni.

 

 

AZ IRÁNYTŰ 2016 ZSŰRITAGJAI:

Mészáros Péter, grafikus - zsűrielnök

Berende Alexa, Turizmus Trend, Online szerkesztő

Dr. Horváth Péter, Colonnade Insurance Magyarország, Utasbiztosítás értékesítési igazgató

Krémer Julianna, Professional Publishing Hungary, Művészeti vezető

Németh Tamás, McCann/Lowe, Art director

Szabó Zsuzsanna, Professional Publishing Hungary, grafikus

Szántó Zoltán, Turizmus Trend, főszerkesztő

Víg Tamás, Vitalentum, turisztikai tanácsadó

 

HOGYAN TÖRTÉNIK AZ ÉRTÉKELÉS?

 1. forduló

A Turizmus Trend / Vendég & Hotel szaklap által felkért szakmai zsűri először online értékelés során pontozza a beérkezett pályamunkákat. Az első fordulóban zárt online felületen értékelik a pályaműveket, névre szóló belépőkóddal pontozzák az alkotásokat 1-10-es skálán (0 pont nem adható).

 2. forduló

A második, személyes zsűrizési fordulóban az egyes kategóriák győzteseit és helyezettjeit választja ki a zsűri. Vitás kérdésekben a zsűrielnök dönt. 

KI PÁLYÁZHAT?

 utazási irodák,

 légitársaságok,

 aquaparkok, gyógy-, és élményfürdők,

 nonprofit szervezetek (Tourinform, turisztikai hivatal, TDM-szervezet, egyesület),

 szállodák, továbbá

 az általuk megbízott kreatív és reklámügynökségek.

 

MILYEN PÁLYAMUNKÁKKAL LEHET NEVEZNI?

A versenyre várunk minden hazai, 2015. február 28. és 2016. február 26. között turisztikai céllal létrejött kommunikációs projektet.

 

MEGHOSSZABBÍTOTT NEVEZÉSI HATÁRIDŐ: 2016. március 04., péntek, 18.00

 

NEVEZÉSI DÍJ: 11 900 Ft + áfa / nevezés

 

 

KAPCSOLAT: Tóth Veronika e:tothv@ttrend.hu t:430-4544

hirdetés
hirdetés
hirdetés