hirdetés
hirdetés

Nagy Employer Branding Nap

Részletes program hamarosan!
2018. november 15.

Időpont:
2018. november. 15. 09:00
Helyszín:
Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.)

5 hiba, amit semmiképp se kövess el - avagy az employer branding alapszabályai konferencia + rapid randi

Ízelitő előadásainkból:

  • Employer Branding alapok: 5 hiba, amit semmiképp se kövess el!
    Tanulságok és jó tanácsok employer brandinggel kapcsolatban

    /Bőhm Kornél, kommunikációs szakértő, Impact Works - employer branding üzletágvezető/
  • Miért maradnak? Miért mennek? Mik a munkavállalók prioritásai munkahelykeresésnél?
    Milyen szektorokban dolgoznak szívesen,  melyek a munkavállalók legfőbb prioritásai, mi tartja ott őket, és melyek a legfőbb felmondási okok? Mindez kiderül a Randstad Employer Branding kutatásából, melyet 30 országban végeztek el, hazánkban 8200 munkavállaló válaszai alapján értékelték az eredményeket.

    /Szokody Ágnes, marketing manager, Randstad Hungary & Romania/

  • Az X generáció ki tudja találni, hogy mire vevő az Y és a Z?
    Az ideálisnak tartott vállalati értékeket kommunikáljuk vagy a kutatási eredményeket? És ha utóbbi, akkor is felmerül a kérdés: az idősebb korosztály meg tudja találni a hangot a fiatalokkal?


    /Steigervald Krisztián, ügyvezető, Emotional Marketing/
  • Legjobb és legrosszabb EB filmek a világból
    A hrpwr.hu válogatása a legjobb és legrosszabb employer branding klippekből.

    /Farkas Nóra, online szerkesztő, PPH Media - hrpwr.hu/

  • Néha érdemes kísérletezni: rendhagyó toborzási megoldások a Dreher-nél
    Több releváns jelentkezőt talál az ember egy pubban, vagy egy fesztiválon, mint hagyományos álláshirdetés útján? Erre válaszol a Dreher HR igazgatója, aki nem félt kísérletezni.

    /Kreiter Éva, HR vezető, Dreher Sörgyárak/

  • Élet adókedvezmények nélkül: vajon tényleg eltemetik a cégek a cafeteriát?
    Előadásunkban szeretnénk világosabbá tenni az a képet, amit az elmúlt hónapokban sötétre festettek a hírek. Egy friss piackutatás alapján megmutatjuk, hogy mit fog jelenteni egy egyszerűbb cafeteria 2019-ben és hogyan tudnak ebből profitálni a munkáltatók és munkavállalóik.

    /Balázs Krisztián, EDENRED/

  • Hogy szolgálja az EB az üzleti növekedést?
    Az Employer Branding akkor segíti hatékonyan az üzleti növekedést, ha képes beépülni a szervezet DNS-ébe. Ehhez arra van szükség, hogy a munkáltatói márkaépítésre ne csupán marketing és kommunikációs kampányként, hanem az egész szervezeten átívelő munkavállalói élménytervezés szerves részeként tekintsünk.

    /Radnai-Tóth Judit, CO-Founder, Worki/

További előadók felkérés alatt!

Kerekasztal beszélgetés: multinál dolgozó és szabadúszó fiatalokkal beszélgetünk arról, hogy ők miért mennek vs. nem mennek el kötött állásba, és milyen üzenetek tudják vagy nem tudják megfogni őket.

RAPID RANDI - Hozd el a problémád, megoldjuk!

Célja:
Különböző termékeket / szolgáltatásokat nyújtó nagyvállalatok HR vezetői és ügynökségek ismerkedése játékos úton Rapid Randi-szerűen.

Módszer:
A Rapid Randi során 4 nagy vállalat hr vezetői rövid brief-et készítenek, melyre az egymás után forgószínpad-szerűen hozzájuk érkező ügynökségek gyors választ/megoldási tervet adnak

Előnye:
Személyes találkozási lehetőség, gondolkodásmód megértése.

Eddigi sikerek:
A korábbi szakmai Rapid Randik alapján több megbízó-ügynökség kapcsolat alakult ki, illetve számos tendermeghívás történt.

Rapid Randi részvétel:
Egy HR szolgáltató cégtől 3-4 fő.

Részvételi díj:
A konferencia részvételi díja résztvevőnként + 4900 Ft + áfa / cég

Jelentkezés a Rapid Randira:
A jelentkezési lapon x-szel jelölje be a Rapid Randi címszó melletti négyzetet!


Időpont: 2018. november 15.

Helyszín: Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.)

Részvételi díj:
Early Bird jelentkezés október 12-ig: 36 900 Ft + áfa / fő
Teljes árú részvételi díj október 13-tól: 43 900 Ft + áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől (október 13-tól): 36 900 Ft + áfa /fő

 

További információk a Rapid Randiról és szponzorációról:
Balla Anita, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , 06 1 430 4591

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre, majd kitöltve juttassa vissza a szervezőknek a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címre!

Letöltöm a jelentkezési lapot! 

 

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

Szebek Rita
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
06 1 430 4568

Szponzoráció:

Balla Anita
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
06 1 430 4591

 

Időpont: 2018.11.15.
Helyszín: Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.) 

Részvételi díj:
Early Bird jelentkezés október 12-ig: 36 900 Ft + áfa / fő
Teljes árú részvételi díj október 13-tól: 43 900 Ft + áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől (október 13-tól): 36 900 Ft + áfa /fő

RAPID RANDI 

Célja:
Különböző termékeket/szolgáltatásokat nyújtó nagyvállalatok HR vezetői és ügynökségek ismerkedése játékos úton Rapid Randi-szerűen

Módszer:
A Rapid Randi során 4 nagy vállalat hr vezetői rövid brief-et készítenek, melyre az egymás után forgószínpad-szerűen hozzájuk érkező ügynökségek gyors választ/megoldási tervet adnak

Előnye:
Személyes találkozási lehetőség, gondolkodásmód megértése

Eddigi sikerek:
A korábbi szakmai Rapid Randik alapján több megbízó-ügynökség kapcsolat alakult ki, illetve számos tendermeghívás történt.

Rapid Randi részvétel:
Egy HR szolgáltatótól 3-4 fő

Részvételi díj:
A konferencia részvételi díja + 4900 Ft + áfa / cég

Jelentkezés a Rapid Randira: 
A jelentkezéshez x-el jelölje be a Rapid Randi címszó melletti négyzetet a jelentkezési lapon!

További információk a Rapid Randiról: 
Balla Anitaballa.anita@pphmedia.hu, 06 1 430 4591

 

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre, majd kitöltve juttassa vissza a szervezőknek a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címre!

Letöltöm a jelentkezési lapot!

 

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés