hirdetés
hirdetés

Turisztikai Marketing Konferencia 2.0

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban.

A konferenciára a helyek elfogytak!

Időpont:
2017. október. 10. 09:00
Helyszín:
Buddha-Bar Hotel Budapest (1052 Budapest, Váci utca 34.)

KAPCSOLAT:

  • Hasznos Nelly,
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • 061 430 4527

 

JELENTKEZÉS:

  • teljes árú részvételi díj: 21 900 ft + áfa / fő
  • kedvezményes részvételi díj 2 főtől: 19 900 ft + áfa / fő

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson az alábbi képre, majd kitöltve juttassa vissza a szervezőknek:  

Letöltöm a jelentkezési lapot

 

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk.
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás.
A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.

Izgalmas előadások, előremutató kerekasztal-beszélgetések: minden, ami a turisztikai marketingeseket és a szektorban dolgozókat érinti.

 

9.00 Regisztráció

9.30 Köszöntő
Bán Teodóra, Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ, ügyvezető

9.45-10.05 Állami turizmusmarketing új utakon
előadó: Bánhegyi Zsófia, Magyar Turisztikai Ügynökség, vezérigazgató-helyettes 

Célcsoportképzés, szegmentáció - a mikroszegmentáció a siker egyik kulcsa?
10.10-10.30 Generációelmélet (alfa, Z, Y generáció)

előadó: dr. Bernschütz Mária, BME Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék, egyetemi adjunktus

10.35-11.15 Kerekasztal-beszélgetés
moderátor: dr. Bernschütz Mária, BME Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék, egyetemi adjunktus
résztvevők:

  • Czinege Szilvia, Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., értékesítési és marketing igazgató
  • Mizda Katalin Veronika, Csodák Palotája Nonprofit Kft., ügyvezető
  • Schlett Anna, Magyar Nemzeti Galéria, kommunikációs főosztályvezető
  • Kovács Krisztina, Spirit Hotel, Értékesítési és Marketing Igazgató

11.20-11.50 Kávészünet

A lényeg a részletekben rejlik – az adatok fontossága a marketing területén
11.50-12.10 Mit jelent a digitalizáció és a mobil az idegenforgalom számára? A smart eszközök szerepe
 
előadó: Dörnyei Otília, GfK, ügyfélkapcsolati igazgató

12.15-12.35 Social listening alkalmazása a turizmusban
előadó: Kelemen Árpád, PwC Magyarország, senior tanácsadó

12.40-13.20 Kerekasztal-beszélgetés
moderátor: Bánlaki D. Stella, Forbes, főmunkatárs
résztvevők:

  • Gandera Balázs, Intren Kft., ügyvezető
  • Hardy Mihály, Budapest Airport Zrt., kommunikációs igazgató
  • Dörnyei Otília, GfK, ügyfélkapcsolati igazgató 

13.25-14.25 Ebéd

Egyéni utazás = egyedi élmények?
14.25-14.45 Az attrakciótól az élményig
előadó: P
uczkó László, Az attrakciótól az élményig című, 2011-ben megjelent könyv szerzője

14.50-15.30 Kerekasztal-beszélgetés
moderátor: Gyarmati Petra, PPH Media, főszerkesztő
résztvevők:

  • Különleges tematikájú szervezett programok: Erdei Bálint, Cityrama, ügyvezető
  • Kerékpárkölcsönző: az egyedi városnézés egyik fontos eszköze: Christian Brandmayer, Budabike
  • Vezetett séták: egyedi élmények, a helyiek mint speciális célcsoport?: Magyar Vilma, budapestUNDERGUIDE, alapító, ügyvezető
  • Linz, 2017 - életművészet központú tematikus év: Kovács Balázs, GD Consulting, tulajdonos, ügyvezető  


Budapesti nagy rendezvények - Budapest márkaépítés
15.35-16.15 Kerekasztal-beszélgetés
moderátor: Vereckei András, Turizmus Trend, főmunkatárs
résztvevők:

  • Balogh Sándor, Bp2017 Nonprofit Kft., gazdasági igazgató
  • Kádár Tamás, Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft., cégvezető
  • Bán Teodóra, Szabad Tér Színház Nonprofit Kft. és Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Nonprofit Kft., ügyvezető
  • dr. Fürjes Balázs, egyes kiemelt budapesti beruházásokért felelős kormánybiztos

16.15-16.25 Kérdések és válaszok

16.25 A konferencia zárása

Szakmai partnerünk:
hirdetés
hirdetés
hirdetés