Hamarosan hazánkban is elérhetővé válik a tölcséres Kono-pizza

A Konopizza egy teljesen új étkezési modellre építette föl koncepcióját. A rugalmas vállalkozási formának köszönhetően megfelelő mind a kezdő, mind a meglévő vállalkozások számára. Innovatív, könnyen adaptálható catering koncepció, amely kihozza a maximumot minden idők fogyasztójának kedvencéből: a pizzából.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A fagylalttölcsér formájú pizzát forgalmazó koncepció 2004-ben jelent meg az olasz piacon. Céljuk egy olyan projekt létrehozása volt, mely üzleti partnerekkel és/vagy kombinálva már működő vendéglátóhelyekkel (pizzériákban, bárokban, kioszkokban, stb.) működtethető.

A Konopizza, ugyanúgy, mint minden más hagyományos pizza, víz és liszt alapú tésztából készül dagasztással és kelesztéssel. Ezután formázzák varázslatos tölcsérré, mely kész a sütésre. Az elkészítése egyszerű, a recept nem titkos. A kiadós töltelék egészséges alapanyagai teszik a Konopizzát egy különleges termékké, amely elkészül 3 perc alatt!

Amennyiben úgy dönt, hogy csatlakozik a Konopizza franchise-rendszeréhez, a hálózat szakemberei teljeskörű segítséget nyújtanak az üzlet helyének kiválasztásában, iletve megnyitásában. A Konopizza központ magas színvonalú támogatást nyújt franchise-partnerei számára a design és a tervezés minden fázisában: létesítés, marketing, működés.

A hálózathoz csatlakozni vágyók, az alábbi 4 Konopizza koncepcióból választhatnak:

EGYSZERŰ MODELL: ültessen be jelenlegi éttermi vagy catering üzletébe (bár, pizzéria, kioszk, stb.) egy már kész, működő Konopizza értékesítési pontot. Kiválóan alkalmas elvitelre történő eladásra.

KONOPIZZA KÁVÉZÓ: itt előnyben részesítjük a helyben fogyasztást, a nap bármely időszakában biztosítva a teljes termékválasztékot, az összes ízesítésben: kávé, saláták, tészták, sültek, desszertek, stb. Üzlethelyiség minimális mérete: 60 m2

KIOSZK: kiválóan elhelyezhető bevásárlóközpontok, mozik, vidámparkok, vasútállomások, repterek stb. területén, kinti vagy benti értékesítésre a folyamatosan áthaladó vendégforgalom számára. Üzlethelyiség minimális mérete: 6 m2. Termék raktár szükséges.

MOBIL KONCEPCIÓ: igény szerint különböző méretű mobil járművek. Utcai árusítási, és megfelelő járművezetési engedély szükséges. (forrás: Franchiseportál)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.