Magyar burgert nekünk és Európának!

Közép-európai márkává fejlesztenék tulajdonosai a budapesti kézművesburger-forradalom egyik élharcosát, a Zing Burgert.

A burgerlánc két tulajdonosa, Csanda Eszter és Susánsky Ádám a Forbes áprilisi számának nyilatkozott arról, hogy franchise hálózattá szeretnék alakítani a Zing Burgert, amelyből szerintük olyan közép-európai sikermárka lehetne, mint a Szigetből vagy a Red Bullból. 

A Zing Burger 2013-ban indult egy átalakított furgonnal, amelyben az utcán sütötték és sütik még mindig a hamburgereket. Azóta a lánc már négy étteremből és négy food truckból áll, az év végéig pedig még egy éttermet tervez nyitni a cég. 2017 végéig pedig az első franchise éttermet is megnyitnák, vagyis egy olyan éttermet, amely Zing márkanévvel és a Zing tulajdonosainak előírásaival működik, de más tulajdonos és üzemeltető keze alatt. 

Az étteremlánc egyelőre még adatokat gyűjt a saját éttermeiről, hogy ki tudják alakítani, pontosan mit és hogyan fektetnének le a franchise szerződésekben. Hogy mindezt kitapasztalják, a tulajdonosok szerint a mostani négy étterem és négy furgon is úgy működik, mint egy "belső franchise".

A növekedésre Csanda és Susánsky szerint van még tér a növekedésre, mert a keresetek országos növekedésének köszönhetően már sok helyen megengedhetik maguknak az emberek a drágább, de igényes hamburgereket. Budapesten kívül például még nincs Zing Burger, pedig  már most is keresték őket több vidéki városból.

Forrás: Index


Séfváltás a Lidl Konyha élén

Séfváltás a Lidl Konyha élén 

Nem akárki érkezik a cégcsoport konyhájára: egy Michelin-díjat kapó ifjú séf váltja a korábbi, Michelin-csillagos konyhát irányító séfet.
Ehető erdő, fenntarthatóság és gasztronómia

Ehető erdő, fenntarthatóság és gasztronómia 

A Visegrádi Alap támogatásával létrejött nemzetközi eszmecserére öt országból érkeztek előadók és résztvevők.  
Kő-Papír-Olló magyar bajnokság is lesz a Kincsem Parkban

Kő-Papír-Olló magyar bajnokság is lesz a Kincsem Parkban 

Újabb büfékocsik, bővülő ételkínálat, nemzetközi ízek várják a látogatókat.. és persze pizza és hamburger minden mennyiségben.
Javában tart Magyarország exkluzív boreseménye

Javában tart Magyarország exkluzív boreseménye 

Reflektorfényben a magyar borok.
Megvan, ki kapja idén a Boros László-díjat

Megvan, ki kapja idén a Boros László-díjat 

Az MNGSZ 2023-ban alapította a Debrecen és Magyarország ikonikus séfjéről elnevezett Boros László-díjat., amelyet április 30-án adnak át az idei kitüntetettnek.
Érkezik a legnyáriasabb tavaszi borfesztivál

Érkezik a legnyáriasabb tavaszi borfesztivál 

Immár hatodik alkalommal kerül megrendezésre a már-már hagyománnyá avanzsált sétáló kóstoló. 
Mi lesz a borvidékekkel?

Mi lesz a borvidékekkel? 

Az éghajlatváltozás a világ borvidékeinek hetven százalékát alkalmatlanná teheti szőlőtermesztésre.
Vanília égbolt

Vanília égbolt 

Vanília minden mennyiségben - izgalmas más fűszerek, sosem gondolt párosítások kíséretében.
Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen

Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen 

Merész döntés volt a versenyre nevezni egy piacra került új termékkel - de bejött.
Ezt a várost is meghódította a gyorsétteremlánc

Ezt a várost is meghódította a gyorsétteremlánc  

Második éttermét nyitja a BURGER KING Zalában.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?