Új vezető a Coca-Cola HBC Magyarország élén

Új ügyvezető irányítja a Coca-Cola HBC Magyarország Kft-t. Nikos Kalaitzidakis Tarsoly Józsefet váltja a dunaharaszti központú cég élén, aki a jövőben az ausztriai és szlovéniai leányvállalatot vezeti. Nikos Kalaitzidakis korábban a Coca-Cola Hellenic csoport számos országában töltött be vezető pozíciót.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2013 júniusától a görög származású Nikos Kalaitzidakis irányítja a Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-t. Az új ügyvezető Tarsoly Józsefet váltja, aki a Coca-Cola Hellenic Ausztriát és Szlovéniát magában foglaló leányvállalatát vezeti a jövőben.

Nikos Kalaitzidakis korábban a cégcsoport bolgár társaságának élén állt, azt megelőzően pedig Horvátországban és Oroszországban töltött be vezető pozíciókat. Az új ügyvezető széles körű nemzetközi tapasztalattal bír, nyolc országban élt és dolgozott. Nikos Kalaitzidakis Angliában szerezte meg mérnöki diplomáit, MBA diplomáját pedig Svájcban kapta meg. Az új ügyvezető feleségével érkezik Magyarországra.

Tarsoly József 2006-tól töltötte be az ügyvezetői pozíciót. A Coca-Cola HBC Magyarország az elmúlt esztendőkben hazánk legnagyobb élelmiszeripari vállalatai közé nőtte ki magát. A cég a szénsavas üdítőital kategóriában betöltött vezető szerepe mellett ma már az ország legnagyobb gyümölcslé és gyümölcsital gyártói közé tartozik, továbbá első helyen áll a jeges teák és az ízesített ásványvizek piacán is. A vállalat az egyik legnagyobb hazai élelmiszeripari exportőr is, hiszen jelenleg 22 országot lát el különféle üdítőitalokkal és gyümölcslevekkel. A cég hazai gazdaságban betöltött súlyát jelzi, hogy a magyar kormány elsőként a Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-vel kötött stratégiai partnerségi megállapodást.

„A Coca-Cola HBC Magyarország az elmúlt években jelentős lépéseket tett azért, hogy a 28 országot átfogó Coca-Cola Hellenic cégcsoport egyik leghatékonyabban működő gyártóközpontjává váljon – mondta Nikos Kalaitzidakis ügyvezető, hozzátéve – elkötelezett vagyok aziránt, hogy ezen az úton haladjunk tovább.”

Tarsoly József kinevezése kapcsán hangsúlyozta: „Megtiszteltetés számomra, hogy megkaphattam az ausztriai vállalat irányítását, kinevezésem egyértelműen a Coca-Cola HBC Magyarország és kollégáim teljesítményének az elismerése.”

További szervezeti változás, hogy Antal Csaba általános értékesítési igazgató a Coca-Cola Hellenic cégcsoport írországi szervezeténél folytatja pályafutását. A piaci környezet komplexitása miatt a kereskedelmi és marketing funkció különválasztásra került Magyarországon. A kereskedelmi igazgatói munkakört júniustól Kerekes László tölti be, aki az AkzoNobel közép-kelet-európai igazgatói pozíciójából érkezett a céghez. A marketing területért Békefi László felel, aki jelenleg is ezt a területet vezeti a vállalatnál. 2013 júniusától mindketten közvetlenül az ügyvezető irányítása alatt látják el tevékenységüket.

 

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.