Eljött a Titkok Felfedésének ideje

A Burger King gyorsétteremlánc németországi leányvállalata fogyasztókat és újságírókat látott vendégül Münchenben egy konyhai workshopon - adta hírül a Marketingingfo..

A vendégek, a folyamatok megismerése mellett arra is lehetőséget kaptak, hogy saját kezűleg készítsenek el néhány szendvicset - írja a Werben & Verkaufen.

Az eseményt a Titkok Felfedése szlogen kísérte. "A hamburgerek elkészítése közben a jelenlevők megtapasztalhatják, milyen komolyan vesszük vezérelveinket, a minőséget és a frissességet" - nyilatkozta Axel Imming marketingigazgató.

A kiválasztott újságírók mellett egy Facebook játék nyertesei lehettek ott a "Titkok Felfedésénél", miután személyesen találkoztak Imminggel, Andreas Bork vezérigazgatóval, valamint Hedwig Hartmannal és Joanne Richardsonnal, akik "ízszakértői" minőségben voltak jelen. A program az összetevők megkóstolásával kezdődött és a saját, egyedi szendvicsek elkészítésével és elfogyasztásával zárult.

Bővítenék a célcsoportot

A Burger King marketingjének fő fókusza eddig leginkább a 18-34 éves korosztálybeli férfiakon volt. Ez a stratégia azonban a válság beköszöntével elvesztette hatékonyságát, a fiatal férfiak anyagi helyzete látványosan visszaesett és sok területen csökkentették kiadásaikat.

A Burger King célja jelenleg, hogy kibővítse célcsoportját, ennek érdekében megerősítette marketingjét és felfrissítette éttermeinek imázsát is. Ennek részeként látványos akciókat kezdeményez és étlapján előtérbe helyezi a salátákat és a gyümölcsöstálakat.

Abban, hogy az elmúlt évek nehezen alakultak a Burger King számára, a szakértők szerint a gazdasági környezet mellett a gasztronómiai újítások hiánya is közrejátszott. A vállalat erre a problémára már reagált is: idén a korábbiakhoz képest jóval több új menüt vezetett be.

A társaság legutóbbi harmadik negyedéves jelentése szerint 451 millió dolláros árbevétel mellett 6,6 milliós adózott profitot könyvelt el, előbbi 26 százalékos visszaesést jelent 2011 hasonló időszakához képest, utóbbi pedig alig hatoda a tavalyinak.

Az eredményeket ugyanakkor több egyszeri tétel is rontotta, amelyek kiszűrésével már sokkal kedvezőbb a kép: a legalább egy éve nyitva tartó éttermek forgalma 1,4 százalékkal nőtt, s a nyereség is meghaladta az egy évvel korábbit. (forrás: Marketinginfo)


Séfváltás a Lidl Konyha élén

Séfváltás a Lidl Konyha élén 

Nem akárki érkezik a cégcsoport konyhájára: egy Michelin-díjat kapó ifjú séf váltja a korábbi, Michelin-csillagos konyhát irányító séfet.
Ehető erdő, fenntarthatóság és gasztronómia

Ehető erdő, fenntarthatóság és gasztronómia 

A Visegrádi Alap támogatásával létrejött nemzetközi eszmecserére öt országból érkeztek előadók és résztvevők.  
Kő-Papír-Olló magyar bajnokság is lesz a Kincsem Parkban

Kő-Papír-Olló magyar bajnokság is lesz a Kincsem Parkban 

Újabb büfékocsik, bővülő ételkínálat, nemzetközi ízek várják a látogatókat.. és persze pizza és hamburger minden mennyiségben.
Javában tart Magyarország exkluzív boreseménye

Javában tart Magyarország exkluzív boreseménye 

Reflektorfényben a magyar borok.
Megvan, ki kapja idén a Boros László-díjat

Megvan, ki kapja idén a Boros László-díjat 

Az MNGSZ 2023-ban alapította a Debrecen és Magyarország ikonikus séfjéről elnevezett Boros László-díjat., amelyet április 30-án adnak át az idei kitüntetettnek.
Érkezik a legnyáriasabb tavaszi borfesztivál

Érkezik a legnyáriasabb tavaszi borfesztivál 

Immár hatodik alkalommal kerül megrendezésre a már-már hagyománnyá avanzsált sétáló kóstoló. 
Mi lesz a borvidékekkel?

Mi lesz a borvidékekkel? 

Az éghajlatváltozás a világ borvidékeinek hetven százalékát alkalmatlanná teheti szőlőtermesztésre.
Vanília égbolt

Vanília égbolt 

Vanília minden mennyiségben - izgalmas más fűszerek, sosem gondolt párosítások kíséretében.
Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen

Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen 

Merész döntés volt a versenyre nevezni egy piacra került új termékkel - de bejött.
Ezt a várost is meghódította a gyorsétteremlánc

Ezt a várost is meghódította a gyorsétteremlánc  

Második éttermét nyitja a BURGER KING Zalában.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?