Fennállásának 40. évfordulóját ünnepli a Starbucks

A kizárólag prémium minőségű kávékat, 100% Fair Trade Certified presszókávéból készült forró és hideg italokat forgalmazó Starbucks a megújulás jegyében továbbfejlesztett logóval és tavaszi különlegességekkel (Tribute Blend és Chocolate Capuccino) ünnepli fennállásának negyvenedik évfordulóját.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Starbucks a kezdetektől arra törekedett, hogy egy olyan egyedi élményt nyújtson, amely az otthon és a munkahely közti „harmadik helyen” valósul meg. A Starbucks nemcsak egy egyszerű kávéház: érzelmi viszonyt teremt a partnerek, a vendégek és egy csésze kávé között. Így negyvenedik évfordulónk alkalmából nem csupán azon hagyományok és értékek előtt tisztelgünk, melyek immár négy évtizede jellemzik a céget, de azon emberi kapcsolataink előtt is, melyeket mind partnereink, mind vendégeink között teremtünk” – nyilatkozta Szász Edit, a Starbucks területi vezetője. Elmondta továbbá, hogy számos új kapcsolatot és üzleti lehetőséget remélnek a jövőtől, amit a Starbucks tavasszal megújult arculata is híven tükröz.

„A negyvenedik évforduló tökéletes alkalom a megújulásra, így 2011 márciusától a Starbucks továbbfejlesztett logóval köszönti a tavaszt. Örökségünk, a szirén – amely a hagyományok tiszteletére emlékeztet minket –, továbbra is megmarad a logóban, de az őt bezáró kör eltűnése szimbolizálja azokat az új lehetőségeket, melyeket a Starbucks a jövőtől remél. A Starbucks továbbra is a legjobb minőségű kávét biztosítja, de a kávék mellett még sok minden mást is kínál. Miközben termékeink egységessége és minősége megmarad, az új arculat lehetőséget nyújt az új csatornákkipróbálására, a fejlődésre” – idézte Howard Schultz gondolatait a logóváltásról Szabó Orsolya, marketing specialista. Az új arculat a bögréken és egyéb kiegészítő elemeken is megjelenik – az egész világon.

Évfordulója alkalmából, és a farmerek iránti időtálló elkötelezettség ünnepléseként a Starbucks márciusban két új különlegességet mutat be. Egyrészt a kávétermesztők és pörkölők 40 éves munkájának elismeréseként a Starbucks megalkotta a Starbucks Tribute Blend™ kávét, mely Pápua Új-Guinea-i, kolumbiai, szumátrai és etiópiai kávészemeket tartalmaz. Ebben a különleges kávékeverékben most először három kávétermesztő régió is szerepet kap, ráadásul három különböző kávé feldolgozási eljárást alkalmazva. A Starbucks másik újdonsága pedig a Chocolate Cappuccino ital, mely mostantól egész éven át kapható lesz – ráadásul a világ minden országában. A különlegesség híven tükrözi: minden csésze kávé és minden pillanat tökéletes.(forrás: elelmiszer.hu / Franchiseportál)


Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen

Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen 

Merész döntés volt a versenyre nevezni egy piacra került új termékkel - de bejött.
Ezt a várost is meghódította a gyorsétteremlánc

Ezt a várost is meghódította a gyorsétteremlánc  

Második éttermét nyitja a BURGER KING Zalában.
Dobja a mobilját a dobozba, és figyeljen szeretteire egy jó ebéd vagy vacsora közben!

Dobja a mobilját a dobozba, és figyeljen szeretteire egy jó ebéd vagy vacsora közben! 

Pihennek a mobilok, szárnyra kapnak a családi kapcsolatok - üzeni a VakVarjú éttermek stábja a Mobil Off Élmény On hét alkalmával.
Jöhet három izgalmas mocktail recept?

Jöhet három izgalmas mocktail recept? 

Hol vannak már azok az idők, amikor, ha nem akartunk alkoholt inni, akkor csak a víz vagy az üdítő marad?
Hol isznak a legtöbb alkoholt Európában?

Hol isznak a legtöbb alkoholt Európában? 

Van tippje? Most egy friss felmérés adatai alapján eláruljuk a helyes megfejtést. És annyit segítünk, hogy közreadunk egy fotót az első helyen végzett ország fővárosáról.
A Wolt elindítja saját hirdetési szolgáltatását

A Wolt elindítja saját hirdetési szolgáltatását 

A vállalat bejelentette hogy elindítja a Wolt Ads-et annak érdekében, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa.
Rekordszámú nevezés a nemzetközi pálinkaversenyen

Rekordszámú nevezés a nemzetközi pálinkaversenyen 

Érkezett párlat Romániából, Szlovákiából, Szerbiából és Horvátországból is.
Munkatársakat keres a Mere, az orosz diszkont cég

Munkatársakat keres a Mere, az orosz diszkont cég 

A két hónapja feladott hirdetésben a Mere beszerzési menedzser pozícióra keres munkatársakat.
Új kávépörkölő csúcstechnológiával - Budaörsön

Új kávépörkölő csúcstechnológiával - Budaörsön 

Április 11-én nyitotta meg kávépörkölő üzemét és oktatóstúdióját Budaörsön a teljes egészében hazai tulajdonú Roastar Zrt.
A Beatles grafikusa tervezett sörösdobozokat a híres sörmárkának

A Beatles grafikusa tervezett sörösdobozokat a híres sörmárkának 

A limitált kiadású dobozok Nagy-Britanniában már megvásárolhatók.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.