Itthon közel 400 000 sajtburgert rendeltek tavaly a Woltnál

2021-ben hányszor rendelt a legelszántabb felhasználó a Wolttól? Melyik étel bizonyult a legnépszerűbbnek? Mekkora értékű volt a legnagyobb megrendelés? Hány beszélgetést folytatott a legaktívabb felhasználó az ügyfélszolgálattal?

2021 legnépszerűbb étele a Wolton a sajtburger: 395 614 darabot rendeltek belőle a felhasználók. Éppen ezért nem csoda, hogy olyan Wolt-felhasználó is akad, aki szabályosan imádja a hamburgert, mivel összesen 445 alkalommal rendelt hamburgert árusító éttermekből 2021-ben. A legfőbb pizzafogyasztó messze elmarad tőle a maga 162 rendelésével. Aki pedig a változatosságért van oda, az összesen 181 különböző éttermet próbált ki egy év alatt. A legnagyobb értékű éttermi rendelés pedig 231 849 forintra rúgott.

Nemcsak éttermi rendeléseknél születtek rekordok, a Wolt applikációjában különböző üzletekből, patikákból, sőt, pár hete a Wolt Marketből is rendelhetünk. Aki nem aprózta el a bevásárlást, az mindjárt 266 különféle terméket vásárolt egy napon belül.

A legnépszerűbb árucikk a Szentkirályi 1,5 literes természetes ásványvize lett – 19 756 palack fogyott belőle. Vannak igazán márkahű vásárlók is, akik rendre megrendelik ugyanazt a terméket – így tett az a felhasználó is, aki összesen 2,5 millió forintot költött el Nyakas Irsai Olivér borra az év során. A legnagyobb értékű rendelésben mégsem volt alkoholos termék: 279 960 forintért vásárolt valaki covid-19 gyorsteszteket. A fenyőfa a gyorsteszthez képest szezonális árucikknek mondható, de így is sokan éltek a lehetőséggel, hogy néhány gombnyomással rendeljék házhoz a család karácsonyfáját – 79%-ban nordmann fenyőt, 21%-ban lucfenyőt.

 

Forrás: Store Insider


Séfváltás a Lidl Konyha élén

Séfváltás a Lidl Konyha élén 

Nem akárki érkezik a cégcsoport konyhájára: egy Michelin-díjat kapó ifjú séf váltja a korábbi, Michelin-csillagos konyhát irányító séfet.
Ehető erdő, fenntarthatóság és gasztronómia

Ehető erdő, fenntarthatóság és gasztronómia 

A Visegrádi Alap támogatásával létrejött nemzetközi eszmecserére öt országból érkeztek előadók és résztvevők.  
Kő-Papír-Olló magyar bajnokság is lesz a Kincsem Parkban

Kő-Papír-Olló magyar bajnokság is lesz a Kincsem Parkban 

Újabb büfékocsik, bővülő ételkínálat, nemzetközi ízek várják a látogatókat.. és persze pizza és hamburger minden mennyiségben.
Javában tart Magyarország exkluzív boreseménye

Javában tart Magyarország exkluzív boreseménye 

Reflektorfényben a magyar borok.
Megvan, ki kapja idén a Boros László-díjat

Megvan, ki kapja idén a Boros László-díjat 

Az MNGSZ 2023-ban alapította a Debrecen és Magyarország ikonikus séfjéről elnevezett Boros László-díjat., amelyet április 30-án adnak át az idei kitüntetettnek.
Érkezik a legnyáriasabb tavaszi borfesztivál

Érkezik a legnyáriasabb tavaszi borfesztivál 

Immár hatodik alkalommal kerül megrendezésre a már-már hagyománnyá avanzsált sétáló kóstoló. 
Mi lesz a borvidékekkel?

Mi lesz a borvidékekkel? 

Az éghajlatváltozás a világ borvidékeinek hetven százalékát alkalmatlanná teheti szőlőtermesztésre.
Vanília égbolt

Vanília égbolt 

Vanília minden mennyiségben - izgalmas más fűszerek, sosem gondolt párosítások kíséretében.
Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen

Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen 

Merész döntés volt a versenyre nevezni egy piacra került új termékkel - de bejött.
Ezt a várost is meghódította a gyorsétteremlánc

Ezt a várost is meghódította a gyorsétteremlánc  

Második éttermét nyitja a BURGER KING Zalában.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?