hirdetés

Magyar cég szállt be egy osztrák kávézóláncba

A Kajahu hálózatot üzemeltető Cyberg üzletrészt vesz a Coffeeshop Company nemzetközi kávéláncban.

hirdetés

Üzletrészvásárlásról írt alá szándéknyilatkozatot a Cyberg és Coffeeshop Company – derül ki abból a kétoldalú szándéknyilatkozatból, amit a magyar tőzsdei cég a Budapesti Értéktőzsde oldalán tett közzé. A két cég abban egyezett meg, hogy a Cyberg tulajdonrészt fog vásárolni a Coffeeshop Company-ban, valamint egy korábban megkötött szerződés értelmében a világon elsőként közösen bevezetik a Coffee For Free koncepciót és a magyar cég által fejlesztett 3FA (Food/Drink for Free Anywhere) mesterséges intelligencia alapú digitális platformot, adja hírül a Forbes.

Coffeeshop Company Siófok/Facebook
Coffeeshop Company Siófok/Facebook

A Coffeeshop Company egy osztrák székhelyű nemzetközi kávézólánc, ami franchise-modellben működik. Az április eleji számok szerint 22 országban vannak jelen összesen 203 egységgel. A franchise-partnerekkel további 480 kávézó nyitására szerződtek le.

A Cyberg pedig a Kajahu kapcsán lehet ismerős, ugyanis ez a cég áll a étteremlánc mögött. Az üzleti modelljük lényege, hogy összekapcsolják a vendéglátást az adatvezérelt techcégek üzleti modelljével, ezért franchise-partnerek révén gyorsan kívánnak skálázódni, hogy a minél nagyobb adatvagyont felhasználva keresztértékesítésekkel teremtsenek bevételt. Ingyen kávé mesterséges intelligenciával

Mi az ingyenes kávézás? A Food/Drinks For Free Anywhere üzleti modell ingyenessé teszi a kávézást és az étkezést – állításuk szerint a világon elsőként – a digitális térben történő egyéb elektronikus vásárlásokért cserébe. Április elsején a két cég már együttműködést kötött egymással arról, hogy bevezetik ezt a rendszert a Coffeshop Company kávézóiban. A Cyberg biztosítja a modell bevezetéséhez szükséges technológiai hátteret, mind a vendégek által használt digitális felületeket (például mobilalkalmazást), mind a rendeléseket és készleteket menedzselő backend-rendszer fejlesztését. A 3FA platformban olyan technológiai újítások vannak, mint a biometrikus ügyfélszegmentáció, a mesterséges intelligencia alapú ajánló, vagy a blokklánc alapú mobilfizetési rendszer.

(forrás: Forbes)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Az új szabályokat figyelembe véve változnak-e Önöknél az árak?

Kiadónk társoldalai