hirdetés

Magyar étteremajánló startup sikere Amerikában

Az újranyitó Seattle-ben indítja el a Feastfox az étteremajánló platformjának éles verzióját.

hirdetés

Elindul Seattle-ben a nyilvános étterem- és ételajánló oldalával a Feastfox, közölte a Forbesszal a magyar startup alapító-CEO-ja, Petz Dániel.

„A koronavírus okozta káosz Amerikában is megnehezíti mind az éttermi látogatók, mind az éttermek dolgát, magyarázta az indulás kapcsán Petz Dániel. Mi ebben most kulcsszerepet tudunk játszani, és segíteni tudjuk a két fél egymásra találását.”

A Feastfox olyan étteremajánló szolgáltatást nyújt, ami néhány kérdés megválaszolása után milliónyi bemenő adat alapján (Yelp-kritikák, Tripadvisor-értékelések, stb.) személyre szabottan ajánl nem csak vendéglátóhelyet, hanem konkrét ételt és menüsort is, árral együtt. Az éttermeknek ezért nem kell fizetni, a fogyasztók havi díjas előfizetéssel  kaphatnak hozzáférést a Feastfox rendszeréhez.

Fontos kihangsúlyozni Petz szerint, hogy ezzel a modellel tudják biztosítani, hogy objektív ajánlást adjanak a felhasználóknak, nem fogadnak el pénzt az vendéglátóhelyektől az előresorolásért. A bevezetés alkalmával most augusztus 31-ig elengedik az előfizetési díjat.

A startup vállalkozást Dél-Afrikában indították útjára, most új szakaszba lépett, áttette stratégiai fókuszát a dél-afrikai tesztpiacról az Egyesült Államokba. November óta tesztelték új terméküket, ehhez kapcsolódóan megduplázták a csapatot (12 főre), elsősorban Budapesten vettek fel mérnököket a magyar fejlesztőközpontba. Az újítást már korábban élesítették volna, de az éttermek bezárása miatt ezt elhalasztották addig, amíg Amerikában is újranyitnak a vendéglátóegységek.

Petz Dániel elmondta, a Feastfoxnál arra építenek, hogy a koronavírus és a bezárkózás miatti válságban hónapok alatt tűnnek el, alakulnak át régen berögzült fogyasztói szokások. Ez pedig jó alkalmat teremt arra, hogy az újrarendeződést kihasználva betörjenek a piacra. A vendéglátóegységek a hónapokig tartó zárva tartást követően mindenhol a túlélésért küzdenek, ilyenkor különösen nagy érték lehet, ha az újranyitás során stabil vevőkört tudnak kialakítani, a Feastfox pedig ezt a lehetőséget kínálja nekik.

(forrás: forbes.com)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Mit gondol, a határzár valóban egy hónapig tart?

Kiadónk társoldalai