hirdetés

Norbi neve eltűnik az Update mellől

Schobert keresztneve eltűnik az Update elől. Geszti Péter kreativitása és Norbi háttérbe vonulása áll a háttérben.

hirdetés

A Bors írta meg elsőként, hogy februártól a Norbi Update már csak simán Update lesz. Ezzel párhuzamosan pedig a márka arculata és csomagolása is változni fog. Ezt egy kampány fogja bevezetni, amit Geszti Péter irányít.

A lap emlékeztet, hogy a Geszti és Schobert együttműködését sugallta az a Facebook-videó is, amelyben közösen szerepeltek decemberben. Továbbá az új arculat részben már látható Schobert Bajcsy-Zsilinszky úton található boltján.

Schobert háttérbe szeretne vonulni, ezzel indokolta a döntést. De feltehetően az is számít, hogy nem minden esetben tesz jót egy márkának, hogy egy változó megítélésű ember személyéhez kötődik már a nevében is, mégha az a tulajdonosa is.

Schobert amúgy nagyon lelkesen beszélt a nemsokára bemutandó reklámfilmről, "amiben összesen 30 helyszínen több mint 200 ember szerepelt". "Óriási internetes és televíziós kampányunk lesz, februártól nem tud majd az ember olyan helyre kapcsolni, ahol nem a megújult Update lesz majd" - tette hozzá. Azt is elmondta a Borsnak, hogy szerinte Gesztinek nem a pénz az elsődleges, hanem a kreativitás és a siker, illetve hogy Geszti sosem vallott még kudarcot.

(forrás: kreativ)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai