hirdetés

Prémiumvonalat indít a Rézangyal

Az italok palackjait fa hatású címkék díszítik.

hirdetés

A klasszikus termékek csomagolásának megújítása után prémium termékvonalat indít a Rézangyal, amely az alaptételekhez hasonlóan több párlat házasításából készül. A forgalmazó Coca-Cola közleményéből az derül ki, hogy a prémium szegmens lassan, de stabilan bővül a piacon.

A Kreatív szerint a kollekció kajszibarack, Irsai Olivér szőlő-, szilva-, érlelt alma- és meggypálinkából áll, átlátszó, fa hatású címkével díszített üvegekbe töltik, a csomagolást a Heythere tervezte.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai