Club Med és EurodisneyÚjabb csúcstermékeket szerzett meg a Tensi

Megérkezett Magyarországra a világ legelső és legnagyobb all inclusive klubszállodalánca, a francia Club Mediterranée, azaz Club Med, amelyet hazánkban kizárólagosan a Tensi Kft. képvisel.

A Tensi legújabb termékét Végh Andrea, a társaság termékfejlesztési igazgatója mutatta be szerdán a Boscolo New York Palace Hotelben. A szakember igyekezett rávilágítani, mitől korszakos jelentőségű, hogy a patinás Club Med annyi évtized után végre megjelenik a magyar piacon. Az öt kontinensen 80 házat üzemeltető francia szállodavállalat 1950-ben kezdte meg működését, és az első évek sikerei után kezdte felvásárolni a telkeket világszerte újabb és újabb házai számára. Piaci előnyéből adódóan így a legjobb adottságokkal rendelkező helyszíneket sikerült kiválasztania a Club Med-ek otthonául, lett légyen az a karib térségben, a mediterrán vidékeken vagy az európai alpesi síparadicsomokban. A társaság a kezdetektől fogva szem előtt tartja a környezettel harmonizáló építkezést. Nem épít kétemeletesnél magasabb hoteleket, előnyben részesíti a bungalókat, eco-lodge-okat, és mindig a helyi építészeti stílust követi.

Sikerének egyik legfontosabb titka a számtalan sportlehetőség: több mint 80 házában 60 különféle sport űzhető. Az úszómedence, a legalább hat teniszpálya, az íjászat, valamint a wellness és fitnesz minden házban alapfelszereltség. Számos ház saját golfpályával is rendelkezik és az artistaiskola egyre több szálloda új és különleges szolgáltatása. Amitől még különlegesek a Club Med-ek, az az animátorok elképesztő mennyisége (1000 férőhelyes hotelben 300 animátor dolgozik), képzettsége és elhivatottsága, amellyel igyekeznek a vendégek szórakoztatását és kikapcsolódását szolgálni. A Club Med-ek arra is figyelnek, hogy a feltörekvő küldőpiacok számára anyanyelvi animátorokat biztosítsanak.

Erős oldaluk még a gasztronómia és a gyermekbarát szolgáltatások: akár egész napra is lefoglalják a gyerekeket, a csecsemőket már 4 hónapos kortól várják és nagy fegyvertényük, hogy a tinédzserek figyelmét is képesek lekötni. A Club Med házak all inclusive szolgáltatást nyújtanak, olyannyira, hogy a napközbeni étkezéseken és az italokon túl a sportprogramok – kivéve palackos merülés - és a környékbeli kirándulások árát is tartalmazza a részvételi díj. A Club Med, hogy ezzel is kitűnjön a piacon, nem csillagokkal, hanem szigonyokkal jelöli szállodái kategóriáját, 3-tól 5 szigonyig. A háromszigonyos házak berendezésében a háromcsillagosnak felelnek meg, de szolgáltatásaik gazdagsága miatt inkább a négycsillagos színvonalba sorolnák őket a szakemberek. A több mint 80 Club Med ház közül 3 kifejezetten szinglik számára készült.

Végh Andrea a tájékoztatón felhívta a Tensi partnereinek figyelmét arra, hogy a Club Med számos előnyéből adódik egyetlen hátránya is, hogy árai valamivel magasabbak mint más felsőkategóriás klubszállodáké, ebből adódóan azonban magasabb összegek is folyhatnak be a 10 százalékos jutalékokból a viszonteladók számláira. A Club Med szállodák közül az összes, mintegy 23 olasz, svájci és francia síszálloda a társaság legmagasabb árszínvonalú termékei.

A Club Med összes piaca közül egyébként a magyar piacon vannak a legjobb árak, amelyek 5-10 százalékkal alacsonyabbak az eddig legolcsóbbnak tartott franciaországi áraknál. A Club Med szállodák többnyire önállóan, szálláshelyként foglalhatók, de a Párizsból charterrel repült Club Med desztinációk mint például Marokkó és a Maldív-szigetek csomagban is foglalhatók. A Tensi a Club Med-et értékesíteni kívánó partnereinél rövid időn belül kihelyezi a foglalási rendszert, amelyen online elérhető az árualap. A Tensi nyárig értékesítési versenyt hirdet az új termékre.

A Tensi a Club Med-en kívül még egy meglepetést tartogat: még az ősztől a párizsi Eurodisney preferált ügynöke lesz, ami azt jelenti, hogy a Tensi és rajta keresztül a társaság viszonteladói hozzáférést kapnak a szórakoztatópark online foglalási rendszeréhez. Ezzel elkerülhető lesz a nehézkes lekérés, nagyobb volumenben tudnak foglalni az irodák, több jutalékot kapnak és a magyar piacon eddig még ismeretlen új e-ticket szolgáltatáshoz is hozzáférnek. A korábbiaktól eltérően speciális csomagajánlatok és akciók is jelen lesznek a magyar piacon az Eurodisney kiemelt értékesítésével. Társlapunk aTurizmus online


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?