Elindult a Danubius Télness kampánya

Lubmasz, Mankinn, Hóbic, Kozkor… A rejtélyes kifejezések mind-mind egy-egy kényeztető, fitten tartó szolgáltatást takarnak a Danubius Hotels most indult Téllness kampányában résztvevő szállodáiban, melynek részleteit szerdán ismertette a sajtó képviselőivel a Danubius Health Spa Resort Heliában Dr. Deák Imre vezérigazgató, Kovács Balázs, a Danubius Hotels Group értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese és Kis Gergő olimpikon úszó, az idei kampány arca.

A tavalyi Télness kampány sikerét követően idén is lehetőségük lesz a vendégeknek, hogy a hideg, szürke téli napokon is minél nagyobb számban kapcsolódhassanak ki, frissüljenek fel a Danubius Hotels szállodáiban. „A Danubius 40 éves gyógyászati és wellness tapasztalatát kamatoztatva kínál megoldást arra, hogy maradjunk télen is fittek, egészségesek” – hangsúlyozta dr. Deák Imre, a Danubius Hotels Group vezérigazgatója. A szállodavállalat elkötelezett támogatója a Magyar Úszószövetségnek, MOB-nak és szívén viseli a magyar vízi sport és nemzeti sportolóink sikerét, ezért is választották a kampány arcának idén Kis Gergő Európa-bajnok és világbajnoki bronzérmes úszót. „Az idei Télness kampány arca több ezer fiatal számára szolgál példaként” – tette hozzá a vezérigazgató, aki át is adta a szót a fiatal sportolónak.

Kis Gergő elárulta, szívesen pihen a Danubius szállodáiban, ahol a wellness szolgáltatások, a jól felszerelt konditerem és az ételek is megfelelőek az olimpiára készülő sportoló számára. Igaz, a mostani napirendje meglehetősen szigorú, azonban a Danubius Élményolimpiára bármikor szívesen benevezne, tette hozzá.

Hogy mi is pontosan az Élményolimpia és milyen újdonságokat találtak ki idén a vendégek részére a Danubiusnál, arról Kovács Balázs értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettes tájékoztatta a résztvevőket. A tavalyi Télness kampány 4000 vendégéjszakát hozott és 3000 új lájkolót a meglévő 40 ezer mellé a Danubius Facebook oldalán, árulta el Kovács Balázs. Az idei kampányban, amelyben központi szerep jut az élményeknek, játékosságnak, interakcióknak, főként a social media és az online jelenlét lesz hangsúlyos. A Danubius létrehozott egy telness.hu mikrosite-ot is, erre irányítják majd a figyelmet az offline megjelenések is.

Ami tavalyhoz képest nem változott, az az akcióban résztvevő szállodák köre: a Danubius Health Spa Resort Aqua, Bük, Hévíz, Sárvár és Margitsziget, amelyekben az akció keretében idén is, 2011. november 15. és 2012. március 31. között 3 nap áráért 4 napos élményt kaphatnak a vendégek. A szállodacsoport azonban számos újdonságot eszelt ki az idei évre: az akcióhoz például játék és árverés is kapcsolódik a Facebookon. És bármelyik vendég részt vehet a Danubius Élményolimpián, de ne gondoljunk itt megterhelő próbatételekre. A vendégek érkezéskor pecsétgyűjtő kártyát kapnak, amelybe olyan kellemes teljesítendő „feladatok” után szerezhetik meg a szükséges öt pecsétet, mint a masszázs, a csobbanás egy wellness medencében, a fitneszterem egyik csoportos foglalkozásán való részvétel, vagy a „Bajnokok Reggelijének” elfogyasztása. A lelkes élményolimpikonok további nyereményekre is számíthatnak, illetve lepecsételt kártyájukkal kedvezményeket vehetnek igénybe nyáron.

És, hogy ne fúrja tovább az oldalakat a kíváncsiság, íme, a megoldó kulcs a bevezetőben írt furcsaságokhoz: Lubmasz: lubickolás az uszodában, majd pihentető masszázs, Mankinn: kényeztető manikűr és vitalizáló séta kinn a szabadban, Hóbic: havas tájon torna, ugrálás, szökellés, aerobic, Kozkor: kozmetikai kezelés, korcsolyázás a tavon. De hogy milyen kényeztetést rejt az élményszótár többi kifejezése (Szasi, Szolpak, Iszcsusz, Füterma), az derüljön ki a Télness akciót kínáló szállodákban. 


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?