Erősít a Horeca-szektor egyik higiéniai beszállítója

A hazai higiéniai piac meghatározó szereplője hét márkakereskedőjével és 13 stratégiai együttműködő partnercégével teljeskörűen kívánja lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Komplex megoldáscsomagokat kínálnak majd a HoReCa-szektor szereplőinek, amelyek a higiéniai termékek és szolgáltatások teljes körén túl kiterjednek majd a munkaerő-tréningekre és -betanításra, az online munkahatékonyság követésre és a teljesítménymérésre is.

Túl kell lépni az egyszerű termék- vagy szolgáltatásértékesítésen, olyan csomagokat kell kínálni a HoReCa-szektor szereplőinek, amelyek megoldást adnak a problémáikra, és segítik mindennapi munkájuk végzését úgy, hogy hatékonyan koncentrálhassanak a legfontosabb feladatukra, a szállodák a vendégeik kiszolgálására, az éttermek a kiváló ételek készítésére és a minőségi kiszolgálásra– mondta Bodrogai Ferenc a magyar tulajdonban lévő beszállítói csoport tulajdonos-ügyvezetője a társaság nemzetközi üzletember-találkozóján, Kecskeméten.



A nemzetközi üzletembertalálkozón résztvevő magyar és külföldi társaságok (köztük olyan világcégek, mint a Sutter, a Duni, a Miele és a Carrara) képviselői komoly üzleti lehetőséget látnak az Assist-Trend által megvalósítandó új modellben, ami igazodik a professzionális higiéniában tapasztalható tendenciákhoz, és egyben elébe is megy a piaci igényeknek. Egyetértettek abban, hogy egymást erősítve jobban ki tudják aknázni a turisztikai piac Magyarországon és a régióban egyaránt megmutatkozó növekedését, és segíteni tudnak a HoReCa-szektor szereplőinek, hogy teljeskörű háttérszolgáltatásaik igénybevételével az üzletfejlesztésre tudjanak koncentrálni.


Forrás: Élelmiszer Online


A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.