Ez a szálloda nem kér az influenszerekből

Manapság bevett gyakorlat, hogy egyes cégek igénybe veszik a nagy követői táborral rendelkező emberek közösségi oldalait. Ezek az „infuenszerek" több tízezer vagy százezer, esetleg még több követőhöz tudják eljuttatni az üzeneteiket, a vállalatok pedig fizetnek ezért: akár pénzben, akár szolgáltatásban. (Hogy ezek az üzenetek mennyire lehetnek hitelesek, az más kérdés.)

Miért ne lehetnék én is influenszer?" – tette fel magában a kérdést egyre több ember, ahogy az már ilyenkor lenni szokott. A jelenség odáig fajult, hogy a különböző szállodákat ma már rengetegen bombázzák azzal a szöveggel, hogy az Instagram-oldalukon vagy a YouTube-csatornájukon elhelyezett promóció fejében ingyen ellátást kérnek a szállásadótól - írja az Origo.

Egy Fülöp-szigeteki hotelnél most betelt a pohár, és nyilvános Facebook-bejegyzésben küldte el melegebb éghajlatra az önjelölt influenszereket – írja a News.com.au. A Siargao-szigeten működő White Banana Beach Club konkrétan ezt írta: „Rengeteg üzenetet kapunk az influenszerekkel, Instagram-influenszerekkel való együttműködésekről. Szeretnénk tisztelettel bejelenteni, hogy a White Bananát nem érdekli az együttműködés önjelölt 'influenszerekkel'. És azt szeretnénk javasolni, hogy próbáljanak más módot találni az ingyen étkezésre, ivásra és alvásra. Esetleg próbáljanak meg dolgozni."

A szokatlanul őszinte és nyers bejegyzés persze vihart kavart. Egyesek szerint azok, akik ilyet csinálnak, nem is valódi influenszerek vagy bloggerek, csak potyázók. Mások viszont védelmükbe vették az „ártatlan" influenszereket, akiket ez a nyilvános bejegyzés megszégyenített, pedig hozzájárultak az adott helyek ismertségének növeléséhez.

A teljes képhez hozzátartozik, hogy a szókimondó hotel utóbb némileg visszakozott, mondván, kritikáját csak a potyázókra értette, nem az influenszerekre. „Egy VALÓDI influenszer nem így hívja magát, mások nevezik annak. Ők bloggerek. Valójában néhányukkal együttműködtünk különböző megállapodások és feltételek mentén, és mi támogatjuk őket."

Forrás: [origo]


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?