hirdetés

Ezen a három ponton veszíted el a legtöbb vendéget a foglalási folyamat során

A foglalási folyamat során a vendégek nagy része meglátogatja a szállodád weboldalát, de a legtöbben foglalás nélkül távoznak. Megmutatjuk mi az a három kritikus pont, ahol elveszíted őket és ami még fontosabb, megmutatjuk, hogyan szerezheted őket vissza. (X)

hirdetés

Kérd most az ingyenes e-mail sorozatot itt.

MIRŐL OLVASHATSZ AZ E-MAIL SOROZATBAN?

Sokszor az ügyfeleink azzal fordulnak hozzánk, hogy segítsünk növelni a weboldal forgalmát, hirdessünk a keresőben, hogy minél több vendéghez eljuthassanak. Pedig a megoldás valójában nem az, hogy több vendéget hozunk a weboldalra, hanem hogy javítjuk a vendégek közvetlen foglalási arányát.

A Hotelhood-nál olyan módszerekről olvashatsz, amivel a weboldal látogatószám növelése nélkül szerezhetsz több foglalást és feliratkozót:

- A Zeigarnik hatás

- Mikro elköteleződés

- A relevancia hogyan segít eldönteni hol hirdess online

- Érdeklődés és elköteleződés szerepe

- A legfontosabb különbség a saját és a szállás közvetítők remarketing hirdetése között

Bővebb információról itt olvashatsz.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai