Hallott már az ibis Music-ról?

Az ibis szállodamárka a Sziget Fesztivállal, a Spofity-jal és a brit 4th Floor Creative Grouppal közösen indítja útjára új globális zenei platformját, az ibis Music-ot. Az ibis legújabb zenei programja, a legújabb lépés a márka átalakulásában, mellyel teljesen új élményeket ajánlanak a helyi közösségeknek és utazóknak egyaránt, életteli, interaktív közösségi csomópontokat kialakítva a szállodákban

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A program egy teljeskörű aktivációs zenei platform, mely egy olyan zenei versennyel indul, ahol 44 belsőséges minikoncertet adnak 17 ország ibis szállodáiban, népszerűsítve az ibis zenei szenvedélyét. Az új márkapozícióval, a mobile check-innel, az új design-iránnyal és az új F&B ajánlatokkal az ibis Music program olyan új, modern és életteli ajánlatot nyújt, amely kifejezetten zeneszeretőknek nyújt különleges élményeket. Az ibis Music Contest 2019 március 29-én indul.

Az új márkapozíció nem csupán folytatása a márka értékeinek, hagyományának és korábbi művészekkel és fesztiválokkal történő együttműködéseinek, hanem annak is a felismerése, hogy a zeneszeretet univerzális. Az ibis megbízásából készült Ipsos kutatás szerint a megkérdezettek 79%-a szerint a zenehallgatás elengedhetetlen része az életüknek. 84%-uk szerint a zene fontos az élmények megélésében és megosztásában, míg 58%-uk szeret zenét hallgatni utazás közben. 

A kutatásban résztvevők 50%-a azon növekvő trendhez tartozik, akik inkább élőzenét hallgatnának, mintsem felvett zenét. 51%-uk szerint az élő koncert lenne az első, ami elvárható egy szállodától. Emellett a válaszadók 40%-a preferál élőzenei koncertet feltörekvő zenészektől. Ezért is fontos az együttműködésünk a Spotify-jal, aki az algoritmusuk segítségével megkönnyítik a trendek, illetve feltörekvő művészek azonosítását és felfedezését.Az egész kutatás megerősítette azt a nézetet, hogy azok, akik utaznak, szeretnek helyi zenéket, énekeseket és bandákat felfedezni – a válaszadók 53%-a fejezte ki ebbéli igényét.

Az ibis partneri viszonya a Spotify mellett a Sony Music UK 4th Floor Creative Group-pal egy közös márkaértéket jelenít meg: új zenék és tehetségek közös felfedezése és a közös cél, hogy élőzenét nyújthatakk a vendégeinkek. 

Az ibis Music egy olyan program, mely összekapcsolja a közönséget, a feltörekvő zenészeket és a már elismert művészeket egy intim koncertsorozatban, melyet 17 ország ibis szállodájában rendeznek meg - nagynevű művészek lépnek fel 6 ország ibis szállodáiban. 

A zenei utazás csúcspontja augusztus 7. A magyarországi, Budapesten megrendezett 2019-es Sziget Fesztiválon 9 feltörekvő művész fog szerepelni egy iparági szakemberekből és partneri delegáltakból álló zsűri előtt. A 9 versenyzőből egyet díjaz a zsűri az ibis Music legjobb feltörekvő zenésze díjjal. A nyertes díj része egy együttműködési szerződés a Sony Music UK 4th Floor Creative Group csapatával, akik segítenek a zenekar promóciójában és mentorálnak egy elkészülő albumot, ezzel is segítve a zenekar karrierjének az elindulását. Ez a díj meghatározó minden feltörekvő zenei tehetség számára.

Az ibis Music a program elindítása után az összes ibis szállodában globálisan bevezetésre kerül. A program termékekben és egyéb tevékenységekben is meg fog jelenni, melyek közül mind a zenei platform köré összpontosul: hotelen belüli fellépések szervezése, zenei eszközök hozzáférése a vendégek számára a lobbyban, zenehallgatásra alkalmas eszközök beszerzése a szállodai szobákban. Egyes országokban a program kiegészül helyi zenei fesztiválokkal közös partneri viszonnyal is, például a Dot to Dot fesztivállal az Egyesült Királyságban és a Montreux Jazz Fesztivállal Svájcban. A márka jelenleg olyan csomagokon dolgozik, melyek kifejezetten zenészek és zeneszeretők számára nyújtanak szolgáltatásokat, hogy a szállodák valódi zenei központok lehessenek a vendégek, a helyi közösségek és a zeneipar számára egyaránt.


A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.