hirdetés

Hallott már az ibis Music-ról?

Az ibis szállodamárka a Sziget Fesztivállal, a Spofity-jal és a brit 4th Floor Creative Grouppal közösen indítja útjára új globális zenei platformját, az ibis Music-ot. Az ibis legújabb zenei programja, a legújabb lépés a márka átalakulásában, mellyel teljesen új élményeket ajánlanak a helyi közösségeknek és utazóknak egyaránt, életteli, interaktív közösségi csomópontokat kialakítva a szállodákban

hirdetés

A program egy teljeskörű aktivációs zenei platform, mely egy olyan zenei versennyel indul, ahol 44 belsőséges minikoncertet adnak 17 ország ibis szállodáiban, népszerűsítve az ibis zenei szenvedélyét. Az új márkapozícióval, a mobile check-innel, az új design-iránnyal és az új F&B ajánlatokkal az ibis Music program olyan új, modern és életteli ajánlatot nyújt, amely kifejezetten zeneszeretőknek nyújt különleges élményeket. Az ibis Music Contest 2019 március 29-én indul.

Az új márkapozíció nem csupán folytatása a márka értékeinek, hagyományának és korábbi művészekkel és fesztiválokkal történő együttműködéseinek, hanem annak is a felismerése, hogy a zeneszeretet univerzális. Az ibis megbízásából készült Ipsos kutatás szerint a megkérdezettek 79%-a szerint a zenehallgatás elengedhetetlen része az életüknek. 84%-uk szerint a zene fontos az élmények megélésében és megosztásában, míg 58%-uk szeret zenét hallgatni utazás közben. 

A kutatásban résztvevők 50%-a azon növekvő trendhez tartozik, akik inkább élőzenét hallgatnának, mintsem felvett zenét. 51%-uk szerint az élő koncert lenne az első, ami elvárható egy szállodától. Emellett a válaszadók 40%-a preferál élőzenei koncertet feltörekvő zenészektől. Ezért is fontos az együttműködésünk a Spotify-jal, aki az algoritmusuk segítségével megkönnyítik a trendek, illetve feltörekvő művészek azonosítását és felfedezését.Az egész kutatás megerősítette azt a nézetet, hogy azok, akik utaznak, szeretnek helyi zenéket, énekeseket és bandákat felfedezni – a válaszadók 53%-a fejezte ki ebbéli igényét.

Az ibis partneri viszonya a Spotify mellett a Sony Music UK 4th Floor Creative Group-pal egy közös márkaértéket jelenít meg: új zenék és tehetségek közös felfedezése és a közös cél, hogy élőzenét nyújthatakk a vendégeinkek. 

Az ibis Music egy olyan program, mely összekapcsolja a közönséget, a feltörekvő zenészeket és a már elismert művészeket egy intim koncertsorozatban, melyet 17 ország ibis szállodájában rendeznek meg - nagynevű művészek lépnek fel 6 ország ibis szállodáiban. 

A zenei utazás csúcspontja augusztus 7. A magyarországi, Budapesten megrendezett 2019-es Sziget Fesztiválon 9 feltörekvő művész fog szerepelni egy iparági szakemberekből és partneri delegáltakból álló zsűri előtt. A 9 versenyzőből egyet díjaz a zsűri az ibis Music legjobb feltörekvő zenésze díjjal. A nyertes díj része egy együttműködési szerződés a Sony Music UK 4th Floor Creative Group csapatával, akik segítenek a zenekar promóciójában és mentorálnak egy elkészülő albumot, ezzel is segítve a zenekar karrierjének az elindulását. Ez a díj meghatározó minden feltörekvő zenei tehetség számára.

Az ibis Music a program elindítása után az összes ibis szállodában globálisan bevezetésre kerül. A program termékekben és egyéb tevékenységekben is meg fog jelenni, melyek közül mind a zenei platform köré összpontosul: hotelen belüli fellépések szervezése, zenei eszközök hozzáférése a vendégek számára a lobbyban, zenehallgatásra alkalmas eszközök beszerzése a szállodai szobákban. Egyes országokban a program kiegészül helyi zenei fesztiválokkal közös partneri viszonnyal is, például a Dot to Dot fesztivállal az Egyesült Királyságban és a Montreux Jazz Fesztivállal Svájcban. A márka jelenleg olyan csomagokon dolgozik, melyek kifejezetten zenészek és zeneszeretők számára nyújtanak szolgáltatásokat, hogy a szállodák valódi zenei központok lehessenek a vendégek, a helyi közösségek és a zeneipar számára egyaránt.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Mit gondol, a határzár valóban egy hónapig tart?

Kiadónk társoldalai