hirdetés

Itt az MSZÉSZ-Screbo közös kutatásának adatai

Nagyon meglepő eredmények nem születtek. És az ismét kiderül, vajon van-e Budapest-vidék közt számottevő különbség?

hirdetés

114 szálloda küldte vissza a kérdőívet kitöltve - ez valóban szép eredmény.

Ez alapján kiderült, budapesti házak esetében a többség (86%) a közösségi médiát használja hirdetési felületnél, vidéki szálláshelyeknél ez a szám 43 százalék.

Keresőoptimalizálást a kutatásban részt vett fővárosi házak 84 százaléka használja, vidéken ez a szám 39 százalék.

Vendégelérésre azonos adat érkezett: mindenütt magas, átlagban 98 százalékban használják a hazai szálláshelyek ezt a megoldást.

Saját hirdetések feladására a vidéki házak még mindig jobban támaszkodnak, náluk ez a promóciós mód bevált.

A szallas.hu foglalóportált inkább vidéken alkalmazzák, a fővárosi házak az Expediához fordulnak nagy előszeretettel.

E-mailben a vendéggel kommunikációt a megkérdezettek foglalás előtt 60 százalékban, a foglalás után 87 százalékban folytatnak (ez a szám is Budapesten magasabb).

Foglalások kezelésére a Booking engine a legkeresetteb (89%), a Chanel managert 75 5-ban veszik igénybe. Az OTA-kon a foglalások mintegy egynegyede érkezik.

Keresletvezérelt napi árazást elsősorban Budapesten alkalmaznak (94 % - 64% Bp-vidék arány ezen a téren).

A megkérdezettek 87 százaléka válaszolta azt, hogy tervezi a weboldala fejlesztését, mert ezzel növelheti foglalásai számát.

A vélemények áramlása továbbra is leginkább a recepción, papírformában zajlik, második helyezett az e-mailen történő kommunikáció, ezt követi a messenger üzenet, valamint a közösségi média platformok.

Okos eszközök közül a legtöbben Smart tévékészülékekkel várják vendégeiket.

A trendek mindezek alapján a következők:

- azonnali reakciót, válaszokat várnak kérdéseikre a vendégek

- újdonságok, attrakciók érdeklik őket

- elsősorban vidéken a helyi attrakciók iránt nagy az érdeklődés

- szeretik az egyszerű, átlátható megoldásokat, ajánlatokat

- a digitális megoldásoktól sem idegenkednek.

(forrás: turizmusonline.hu)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Egyetért-e azzal, hogy idén elmarad a budapesti Vörösmarty téri karácsonyi vásár?

Kiadónk társoldalai