Két új szállodával lép be a szlovén piacra az Orbis

Az Orbis Hotel Group, a világ vezető utazási és lifestyle csoportja, az AccorHotels kelet-európai stratégiai partnere és a kizárólagos képviselője az AccorHotels márkáknak a régióban, helyi partnerével, a Terme Mariborral kötött, egy Mercure és egy ibis Styles szállodára vonatkozó franchise megállapodással belép a Szlovén piacra.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A partnerségnek köszönhetően a Maribor városközpontjában található szállodák egy 4200 hotelből álló 95 országban jelenlévő nemzetközi csoport részei lesznek.

„Az Orbis a vezető szállodaüzemeltető Kelet-Európában 120 szállodával. Az AccorHotels márkákkal fémjelzett hálózatunkat elsősorban erős helyi befektetőkkel együttműködve bővítjük és új piacokon is megjelenünk. A Mercure és ibis Styles Maribor City Center szállodák megnyitásával Szlovénia lesz a 12. ország, ahol jelen vagyunk, tovább erősítve vezető pozíciónkat a régióban. Az elismert és népszerű Mercure és az ibis Styles márkák megérkezése Szlovéniába megerősíti a fejlesztési stratégiánk dinamizmusát” – nyilatkozta Irek Weglowski az Orbis Hotel Group Alelnöke.

A meglévő 76 szobás Hotel Piramida a Mercure hálózathoz fog csatlakozni, a 71 szobás Hotel Orel pedig az ibis Styles hálózat része lesz 2018 év elejétől. Mindkét szálloda a legújabb Mercure és ibis Styles márkasztenderdeknek megfelelően kerül felújításra. Andrej Rakovič, a Terme Maribor igazgatója megerősitette: „A két franchise együttműködés aláírása egy új fejlesztést jelent a Terme Maribor számára, stratégiai fókuszt a szállodaiparban, mind a városközpontban, mind a Pohorje lábainál. Ez az év kiemelten sikeres volt a vállalatunk számára, ami azt bizonyítja, hogy a megfelelő célokkal és tervekkel vagyunk jelen a piacon, lehetővé téve számunkra, hogy a vezető turisztikai szolgáltatók közt legyünk. Egy ilyen hatalmas és nemzetközileg elismert szállodacsoporttal való együttműködés nem csupán új szakértelmet, de magasabb elvárásokat is jelent számunkra, ezáltal sokkal jobb körülményeket biztosítva külföldi vendégeinknek.”

A Mercure márkával az AccorHotels különböző szállodákat ajánl, melyeket a helyi körülmények inspirálnak. A Mercure az egyetlen midscale márka, mely kombinálja a nemzetközi hálózat erejét a kiemelt elköteleződéssel a szállodák otthonos atmoszférája iránt, mely a helyi közösségekből táplálkozik. A Mercure szállodákat elkötelezett személyzet menedzseli, üzleti és szabadidős vendégeket egyaránt fogadva világszerte 750 szállodában, 58 országban.

Az ibis Styles az AccorHotels economy márkája, mely egyedi designt és atmoszférát kínál barátságos szolgáltatással, ahol a vendégek felszabadultan élvezhetik a helyi jellegzetességeit a városnak. A kreativitás és humor a fő jellemzői ezeknek a kényelmes designer szállodáknak, mely már közel 400 hotelből áll világszerte.

Martin Šabec, a Terme Maribor Szállodaüzemeltetésért felelős Vezetője az alábbiakban foglalta össze a terveit arról, hogyan lépnek piacra a városi szállodák az új nevekkel: „A Terme Maribor döntését a partnerségről azok a lehetőségek inspirálták, melyeket egy együttműködés jelent egy hatalmas és elismert nemzetközi vállalattal. A nemzetközi utazók körében meglévő nagyobb ismertség, a nemzetközi márkák iránti bizalomból fakadó látogatószám növekedés, illetve a kiszámíthatóan magas színvonalú szolgáltatások mind részei annak a jövőnek, amit a Terme képviselni szeretne. Jelenleg az AccorHotels Grouppal egyeztetjük az összes technikai részletet. Nagyon komolyan készülünk az új márkák termék- és szolgáltatás-sztenderdjeinek a bevezetésére, melynek része a munkatársak fejlesztése és oktatása is. Mindkét szálloda megmarad a jelenlegi kategória-besorolásában: Hotel Orel *** és Hotel Piramida ****.”

Forrás: Vendég & Hotel


A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.