"Kedves Kristóf és Ábel! Nagyon köszönjük Nektek az ingyen marketinget és örülünk, hogy Instagram fotóitok tanúsága szerint jól éreztétek magatokat szállodánkban. Visszavárunk Titeket szeretettel, de sajnos a hotelben való tartózkodás, ahogyan egy fesztiválra való belépés sem ingyenes, függetlenül attól, hogy mennyit költötök a helyszínen"– írják a posztba, amiben arra reagálnak, hogy Török szerint „hiába fizettek több százezer forintot”, nem engedték fel négy barátjukat egy órára.
A bejegyzés itt nem ér véget. "Ha 4 főre történik a szállásfoglalás, akkor +2 főt nem tudunk ingyen fogadni, ahogy valószínűleg a Ti “influencer” kampányaitokban való szereplés sem ingyenes. Tesszük mindezt azért, hogy szállóvendégeink értékeit megvédjük, valamint a szállodabeli zsúfoltságot elkerüljük. Természetesen a szálloda mindenki számára nyitott részeiben – így éttermünkben és kávézónkban – szeretettel várjuk a nem szállóvendég barátaitokat is" – folytatják, majd hozzáteszik: köszönik az elérést, amit az Instagram-sztorikon történő megjelöléssel nekik generáltak.
Ami egyébként nem feltétlen pozitív. Szabó ugyanis feltöltött egy most már elérhetetlen sztorit is (aki megnézné, a Facebook-poszt alatti kommentben megtalálja), amiben Török társaságában arra buzdítja követőit, hogy menjenek a Hotel Wellamarin Instagramján lévő utolsó poszthoz és írják meg kommentbe, hogy nem elégedettek a szolgáltatással. Az egyelőre homály, hogy ezzel mi a céljuk, mindenesetre a poszt alatt már 1500 komment található, tehát a követők vakon követik Szabó kéréseit.
A Facebook-poszt alatt egyébként két táborra szakadtak az önjelölt jogászok: egy részük a szállodát kéri számon, hogy miért posztolta Szabó és Török (egyébként nyilvánosra állított) posztjait; a másik csapat pedig „hírnévrontás” miatt venné elő Szabót és barátját. A többi kommentelő a szállodát dicséri és hozzáteszik: nem örülnének, ha minden vendég plusz négy fővel mászkálhatna a hotelben.
Megkerestük Szabó Kristófot, Török Ábelt és a szállodát is a teljes képért, amint válaszolnak, frissítjük a cikket.
Szabó Kristóf válaszolt a megkeresésünkre Instagramon, így kiderült, hogy a történet azóta szintet lépett. Azt írta, "a szálloda pár szolgáltatásával tényleg nem vagyunk megelégedve. Miután észrevettük, hogy mekkora port kavarnak a posztok és a szállodát milyen rossz színben tüntetik fel, úgy döntöttünk Ábellel, hogy minden posztot leszedünk, majd megpróbáltuk felvenni a kapcsolatot a szálloda vezetőségével több módon is. Viszont ők erre nem biztosítottak lehetőséget, ezért jelenleg itt ülünk és várjuk, hogy az általunk megadott telefonszámon felvegyék a kapcsolatot velünk. Négyszemközt szerettük volna tisztázni a helyzetet, és még most is szeretnénk, de egyelőre semmilyen megkeresést nem mutat a szálloda."
Forrás: 24.hu