hirdetés

Koncepcióváltás az ibis-nél

Az ibis az emberi kapcsolatokra fókuszál új stratégiai megoldásaiban. Egyúttal búcsút intenek a recepciós pultnak.

hirdetés

Az ibis, az 1974 óta működő economy szállodamárka új vendégelvárásokat vizsgált hat országban egy IPSOS-kutatás során. Az alábbi következtetésre jutottak: a válaszadók 80 százaléka olyan új szállodát szeretne, ami egyben közösségi tér is, ahol mindenki, beleértve a nem szállóvendégeket is, vendégként érzi magát.

Ezért átalakítják a márkát, és ezáltal valódi élettérként szeretnék meghatározni a szállodáit, amelyek flexibilisek, trendérzékenyek és megfelelnek a nap bármely szakaszában felmerülő változó vendégelvárásoknak.

Az új vásárlói élmény által vezérelt átalakulás, mobil check-in

Az ibis a vendégeit egyfajta életközpontban szeretné fogadni, ahová mindenki betérhet aludni, vacsorázni, találkozni másokkal és élőzenét élvezni.

A recepciós pult, ami eddig egy szálloda szimbolikus területe volt, teljesen eltűnt. Érkezéskor a vendégeket az „ibis Mosoly Csapat” egyik tagja üdvözli, és a teljes check-in formalitásokat a bárban egy ital mellett, vagy a lobby kényelmében bonyolítják le. Bár ehhez a folyamathoz szükség van tablet vagy direkt erre készült mobilmegoldásra (PSM FOLS Mobile), ez mobil munkatársakat eredményez, és növeli a vendégekkel való interakciók mértékét.

Bár tény, a kutatás válaszadóinak 61 százaléka is megerősítette: inkább egy élő személyt preferálnak a check-in és check-out esetében, semmint egy technológiai megoldást.

Az ibis 2022-ig tervezi a teljes nemzetközi szállodai hálózatát ilyen mobilmegoldásokkal felszerelni. Emellett, az MRM ügynökséggel közösen kifejlesztett digitális kampányt 2019 februárjában indítják. A kampány 2019 január 31-én indult az alábbi országokban: Franciaország, Egyesült Királyság, Németország és Svájc.

A bár a sztár, indul az Okos Szoba projekt

Az ibis-ben ezentúl 3 új design koncepció lesz. A kiválasztott designerek Európában, Latin-Amerikában és Ázsiában a koncepciójuk alapjának a bárt választották, ami összeköti a szállodát a külső világgal és vonzóvá teszi a teret nem csupán az utazók, hanem a helyi lakosok számára is. Az utazóknak igényeik szerint lehetősége van választani szobák közül, amelyek 1-től 6 férőhelyesek, vagy választhatják az Okos Szobát, ami a Csoport új koncepciója, ami forradalmasítja a hozzáférhetőségi szabványokat. A nagyobb méretnek és funkcionális bútoroknak köszönhetően, ez a szoba teljes hozzáférhetőséget, jólétet, kényelmes és biztonságot nyújt mindenki számára.

Átalakított vacsora-opciók

Biztosítva, hogy minden vendég – helyiek és utazók egyaránt – kellemes időt tölthetnek el az ibis szállodákban, a márka teljesen új vacsora-opciókat dolgozott ki a vendégélmény növelése érdekében. A szálloda központja, a bár különböző menüket ajánl, számos megkülönböztető vizuális- és design-elemekkel. Számos különböző, helyileg előállított és friss menüötletből választhatnak az ibis szállodák üzemeltetői, mely a legjobban reflektál a vendégkörük speciális karakterisztikájára és a legjobban illik a helyi közösség igényeihez. Az új koncepció tesztjét először az ibis Zurich Messe Airport vezette be, ahol a lobbyban alakították ki a Charlie’s Corner nevű bárt, ahol fő specialitás a sör és a napszaknak megfelelő menü. Reggel a vendégek kávét, este a Sörfalról választhatnak helyi svájci söröket. Emellett helyi ételeket, mint a „röszti” rendelhetnek igazi pop-rock hatású környezetben. A Charlie’s Corner egy tökéletes helyszín barátoknak és helyieknek összejönni és egy sör mellett élőzenét hallgatni.

A zene összeköt, jönnek a Szigetre is

Az ibis úgy döntött, hogy a zene integratív része a vendégélménynek és elősegíti a közösségi interakciókat mindenki számára, aki bemegy szállodáikba. Ahogy az ibis megbízásából készült IPSOS-kutatásban résztvevők 79 százaléka is kiemelte, a zenehallgatás kiemelt szereppel bír az életükben. 2019-ben több mint 100 élő előadást rendeznek meg ibis szállodákban feltörekvő népszerű művészek részvételével, illetve 6 kiemelt országban headliner művészek is szerepelnek a programlistán. Ez a kezdeményezés kielégíti az IPSOS-kutatásban található eredményt is, mely szerint a válaszadók 40 százaléka szívesen venne részt élőkoncerten, melyen feltörekvő művészek szerepelnek a szállodában. Az ibis az új tehetségek népszerűsítőjeként lép fel és tervezi, hogy a legjobbakat elhozza a Sziget Fesztiválra,  külön színpadot dedikálva nekik.

(forrás: AccorHotels.com)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai