Nemzetközi díjat nyert a sárvári Spirit

Ügyesen használja a közösségi médiát márkaépítésre a sárvári ötcsillagos. Teljesítményét két díjjal is elismerték.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A 49 fős mezőnyben a Spirit Hotel Thermal Spa*****superior saját médiafelületek fejlesztésével nyert díjakat a Tourism Social Media Awards-on Facebook csatorna megjelenés és Social branding kategóriában is.

Stratégiai célok alapján a vásárolt és elért média mellett a saját média felületek rendszerbe szervezésével egyfajta kommunikációs ökoszisztéma épült fel a Spirit Hotel hagyományos kommunikációja mellé. Természetesen továbbra is fontos szerep hárul a klasszikus, hagyományos marketing és pr eszközök használatára a kampánytervezésénél, de a jövő útja mindenképpen az, hogy a Spirit Hotel ne csak akkor jelenjen meg a fogyasztóképes célcsoportok életében, amikor éppen utazást vagy kikapcsolódást terveznek. Ehhez pedig folyamatos tartalomszolgáltatásra van szükség. Ennek kulcsa a minőségi és könnyen elérhető content, ami ugyan köthető a szálloda értékeihez, szolgáltatásaihoz és hangulatához, de mégsem kíván egyből eladni semmit. Ennél sokkal fontosabb, hogy folyamatos érdeklődést tartson fenn a márkával kapcsolatban azoknál, akik potenciálisan a szálloda vendégei lehetnek. Így sokkal erősebb kötődés alakul ki a márka és a vendégek között, ráadásul a folyamatos érdeklődés fenntartása egyszerűbbé teszi a marketing üzenetek eljuttatását is.

Egy integrált közösségi média hálózat működtetése és tartalmakkal történő feltöltése nem egyszerű feladat. Szinte olyan, mintha egy újságírói szerkesztőség működne a szállodán belül. De ez szükséges ahhoz, hogy olyan friss, érdekes és a márka számára fontos tartalmak készülhessenek, amelyek megragadják az érdeklődőket. 

Az ezen a területen végzett közel egy évnyi munka kifizetődő volt a számok tükrében. Nagyszerű dolog, hogy ezt a teljesítményt most a szakma is elismerte.

 

Forrás: Vendég & Hotel Online


A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.