Új lifestyle márka a midscale szegmensben

Az Accor tovább bővíti a portfolióját egy új lifestyle márka elindításával a midscale szegmensben, Tribe néven. Az economy és midscale szegmensben szerzett tapasztalatait és a luxusszállodákban megalapozott hírnevét az Accor tovább erősíti jelenlétét a lifestyle szektorban, hogy még szélesebb körben tudja kielégíteni partnerei és vendégei igényeit.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Accor most indított márkája egy egyszerű tényre adott válaszként indult: ma az utazók, a korábbinál még többen magasszínvonalú szolgáltatást keresnek, elérhető áron. Ezért olyan meglepő, egyedi, érdekes és gondossággal kiválasztott szolgáltatást nyújtanak, amely inkább a stílusra, semmint az árra koncentrál. A TRIBE átalakítja a hagyományos szállodai élményt, lehetővé téve, hogy a vendégek éljenek, dolgozzanak és szórakozzanak kortárs belső terekben.
 
Céljuk, hogy formabontóan tudja kielégíteni a vendégek elvárásait és igényeit. Egy rugalmas és egyedi modell segítségével, az új „törzsi” koncepció a gyakran utazó nemzetközi célközönséget célozza meg. Mindegy, hogy üzleti vagy turisztikai célja van az utazásnak, az új brand közössége olyan, mint a mai férfiak és nők: független, kíváncsi és kalandvágyó.
 
 
 
A  koncepció része az életteli belső terek, melyek egy nagy és barátságos lobby köré csoportosulnak, a szobák pedig a legmagasabb szintű technológiát és kényelmet ajánlják. A vendégek több ponton is új élményeket kapnak:

A design megtalálja a kifejezési formáit a részletekben. Minden élettérben és szolgáltatásban előtérben van a felhasználóbarát hozzáállás, nem felejtve a stílust és kényelmet. Minden úgy került kialakításra, hogy növelje a térérzetet, a dekorációt és a felhasználói-élményt. A design nyitott – a szálloda közös terei és szobái nagyobb térérzetet biztosítanak és nyitottak a külső terekre.

A modern stílust művészi igényességgel kiválasztott tárgyak teszik még kiemeltebbé. Moroso-székek, számos Jean-Paul Gaultier párna, a neves brit designer, Tom Dixon által tervezett lámpák stb. A lobbytól a vendégszobákig, minden tárgy odafigyeléssel lett kiválasztva és elhelyezve, egy különleges hangulatot adva a szállodának.

A szobákban a vendégek számára rendelkezésre állnak ágy alatti tárolók, kikapcsolódhatnak egy okostévé előtt, vagy felfrissülhetnek a zuhanyzóban, Kevin Murphy termékekkel. A drága minibar helyett minden vendég számára ingyen biztosított egy Nespresso kávégép és T2 teafilterek. Állandóan rendelkezésre áll egy Fogd és Vidd állomás is.
 
Helyi termelőkkel közösen, a szállodák autentikus és felelősségteljes konyhát üzemeltetnek, ahol szezonális termékeket használnak. A napszaktól függetlenül a Tribe Foods nappal kávézóként, este bárként üzemel. 
 
 
A JO&JOE márka sikere után, illetve a 25Hours, Mama Shelter és az sbe Entertainment (Delano, SLS, The House of Originals, Mondrian és Hyde márkák) partneri viszonyokkal felvértezve, az Accor tovább növeli a lifestyle márkáit.
 
A most beveztésre kerülő márka jelenleg egy megnyílt szállodából áll (126 szobával), pár lépésre a Kings Park botanikus kerttől, a világ egyik legnagyobb városon belüli parkjától, az ausztráliai Perthben. 2022-ig további 10, már megállapodás alatt lévő szálloda fog nyílni Európában és Ázsiában, több mint 1700 szobával.
 
„A tárgyalás alatt álló további 50 szálloda megnyitása a következő években egyértelműen azt jelzi számunkra, hogy az új márkánk jelentős növekedést fog elérni világszerte, olyan központi lokációkon, mint Párizs, London, Szingapúr, Dubai, Bangkok, 150 nemzetközi úticélon fog megjelenni 2030-ig” – nyilatkozta Guarav Bhushan, az Accor Fejlesztési Igazgatója.

A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.