Új nemzetközi gyógyhotel brand született

Európa 26 legismertebb és legrangosabb gyógyszállodája, köztük öt kiemelkedő magyarországi hotel szeptember 9-én az új Ensana márka alatt egyesült.

Az Ensana név, amely az “egészség” és a “gyógyulás” szavak latin megfelelőiből származik, jól tükrözi a márka elsődleges céljait. A csoport, amely Magyarországon, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és Romániában rendelkezik szállodákkal, a helyi természeti erőforrások gyógyító erejét egyesíti az orvosi szaktudással, hogy támogassa vendégeinek egészségét és jó közérzetét.

Mark Hennebry, az Ensana elnöke elmondta: “Európa leghatékonyabb, történelmi hagyományokkal bíró természetes erőforrásainak őrzői vagyunk és ezeket új és innovatív módon aknázzuk ki vendégeink egészségének javítása érdekében.”

Az új Ensana Health Spa Hotel márkához a következő hazai Danubius gyógyszállodák tartoznak: a budapesti Thermal Margitsziget és a Grand Margitsziget, a sárvári Thermal Sárvár és a hévízi Thermal Hévíz valamint a Thermal Aqua. Ezek az Ensana hotelek, illetve a többi magyarországi Danubius szálloda továbbra is az anyavállalat, a CP Holdings tulajdonában maradnak.

Az Ensana márkát az egészség- és wellnessturizmus hatalmas globális növekedésére reagálva hozták létre – hiszen ez a piac ma már 580 milliárd euró1 (639 milliárd dollár) értéket képvisel és becslések szerint 2022-re elérheti a 834 milliárd eurót (919 milliárd dollárt). Ehhez kiemelkedő teljesíménnyel járult hozzá a magyarországi Spa Divízió, amelynek margitszigeti gyógyszállodái az idei évben (augusztus végéig), a tavalyi év azonos időszakához képest 12%-os, országos szinten pedig 8%-os bevételnövekedést értek el. A csoport célja, hogy tőkét kovácsoljon ebből a fellendülő piacból, és a természetes egészség- és közérzetjavító kezelések és élmények iránti bővülő keresletet kielégítse.

Mark Hennebry, az Ensana elnöke hozzátette: “Folyamatosan törekszünk a bővülésre és új lehetőségeket keresünk a márka számára. Jelentős befektetéseket valósítottunk meg meglévő gyógyszállodáinkban és az elkövetkező években számos újítást és beruházást tervezünk – inspiráló új kezeléseket, létesítményeket, és ezáltal új munkahelyeket teremtve.”

Az új Ensana márka bejelentését követően a magyarországi házak munkatársai megünneplik kiemelkedő teljesítményüket, valamint két fontos munkatársuk előléptetését: Mácsai Péter, a margitszigeti Ensana Health Spa hotelek vezérigazgatója a teljes magyarországi klaszter (3 desztináció, 5 szálloda) vezérigazgatója lesz, Heréb Istvánt, a margitszigeti Ensana Health Spa hotelek értékesítési igazgatóját pedig a teljes magyarországi Ensana szállodacsoport értékesítési és marketingigazgatójává nevezték ki.

"Az Ensana több száz természetes gyógyító erőforrással – ásványi forrásvizekkel, termálvizekkel, gyógyiszappal, tőzeggel, természetben előforduló gázokkal és más erőforrásokkal büszkélkedhet. Az Ensana csoportba tartozó létesítményekben több mint 200 éve alkalmazzák ezeknek a természetes elemeknek a gyógyító tulajdonságait a szakorvosok többek közt számos különféle mozgásszervi megbetegedés, anyagcserezavar és bőrbetegség kezelésére. Ma már a kezeléseink olyan vendégeknek is segítséget nyújtanak, akik jövőbeni jó közérzetüket szeretnék javítani és megóvni, illetve akik számos különféle okból igénylik egészségük megtámogatását ideértve a rákból felépülőket, valamint a mozgásszervi, termékenységi vagy más egészségügyi problémákkal küzdőket.

Az Ensana jelentős figyelmet fordít vendégei általános egészségi állapotának és állóképességének javítására is, a jövőbeni egészségügyi problémák megelőzése érdekében. Ezt a célt segíti elő a csoport Active Life ajánlata, amely fitnesz és rejuvenáció átfogó rendszerét kínálja vendégeinknek. Idetartozik például saját tulajdonú Bio Balance programunk, amelyet Sven Huckenbeck, a csoport Spa igazgatója fejlesztett ki, és innovatív masszázst, akupunktúrát és fizikai edzést alkalmaz többek között a testtartás javítására, a merev ízületek és az izomfeszültségek lazítására és az energiaszint növelésére. A program kizárólag az Ensana csoporton belül érhető el. Az Ensanához tartozó ingatlanok portfoliója szándékosan széles, annak érdekében, hogy minden pénztárcához illeszkedő és a legjobb ár-érték arányú hoteleket kínálhassunk, miközben folyamatosan a legmagasabb minőségű kezeléseket nyújtjuk. A portfolióba számos gyönyörű műemléki ingatlan tartozik, köztük a híres csehországi Mariánské Lázně fürdővárosban található ötcsillagos Nové Lázně hotel, a

melynek gyönyörű történelmi Római fürdője 1896 -ban létesült" - tette hozzá az elnök.

Forrás: Turizmus Online


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?