Újhullámos hűségprogram az Accor-nál

Az Accor egy teljesen új irányvonalat határozott meg a hűségprogramjának, átalakítva azt egy teljesen integrált, globális platformmá. Az új program része számos szolgáltatás, hűségpont, élmény és érték, melyek fontosak a vendégek számára, függetlenül attól, hogy dolgozni, élni, vagy kikapcsolódni szeretnének.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az új hűségprogram elismeri, megérti, ünnepeli és értékeli a vendégeket, és hozzáférést ad „mindenhez, ami Accor.” Egy különleges, 30 szállodamárkából álló portfolióhoz enged hozzáférést, továbbá számos bárhoz, étteremhez, nightclubhoz és „megfizethetetlen” élményekhez is. Az új hűségprogramot egy új appon és weblapon keresztül lehet elérni, mely lehetővé teszi a program tagjainak, hogy a tenyerükből is hozzáférjenek az Accor világához. Az új hűségprogram négy stratégiai ponton újít: Prémium tagság jár azoknak a tagoknak, akik a legaktívabbak a hűségprogramon belül. Komolyabb kedvezmények a kiterjesztett szolgáltatások miatt. Globális elérés egy új mobilalkalmazás segítségével, ami lehetőséget ad a legszélesebb körű márkákhoz való hozzáféréshez. Partnerek és élmények, a szállodaélményen túl a hűségprogram része a program tagjainak a mindennapjait is meghatározó élmények – egy komoly kutatás után három fontos élménytípusra ad választ a hűségprogram: szórakozás, étkezés és sport & gasztronómia.

Az Accor három kiemelt partnert jelentett be, melyek reflektálnak a három fő élménytípusra:

  • Az AccorHotels Arena élményhelyszínen túl az Accor kiterjeszti az együttműködést az AEG-gel. Ezzek olyan prémium helyszíneken van lehetőség több, mint 60.000 jegy értékesítésére, melyek komoly kedvezményeket jelentenek a hűségprogram tagjainak Ázsiában, Európában és Dél-Amerikában. Az AEG a világ vezető sport- és szórakoztató vállalata, több mint 100 millió látogatóval évente, innovációival inspirálva sportolókat, csapatokat, művészeket és rajongókat.
  • A Csoport új partneri szerződést írt alá az IMG-vel, ami hozzáférést jelent séf masterclass-okra és gasztronómiai élményekre a hűségprogram legjobb tagjai számára. 2020-tól kezdve a hűségprogram tagjai résztvehetnek a Taste Fesztiválokon Londonban, Párizsban, Sao Paoloban, Hong Kongban és Torontóban, illetve a növekvő igény miatt további városokban is a következő években. Az IMG globális szereplő, több mint 30 országban szervez sport, média, divat és gasztronómiai eseményeket.
  • Az Accor egy globális, többéves partneri szerződést írt alá a Paris Saint-Germain Labdarúgóklubbal. Az Accor és hűségprogramja, az ALL, „Accor Live Limitless” lesz a csapat kiemelt szponzora a 2019/2020-as szezonra, mezszponzorációs megjelenéssel. Az együttműködés összehozza a világ leggyorsabban növekvő labdarúgó csapatát, a szállodaipar pionír vezetőjével.

    A csoport ambícióját megjelenítve, mely szerint a vendégei mindennapi életét szeretnék jobbá tenni, illetve megtestesíteni a Csoport portfoliójának prémium jellegét, az Accor egy teljesen új prémium vizuális identitást indított el, beleértve egy új vállalati logót is. A két különálló márka, az Accor és az ALL ugyanazt az ikonikus A monogramot fogja használni, mely a csoport kiválóságát jelképezi, melyen a csoport régi emblémája, a vadlúd összeforr az A-betűvel. Az ambiciózus kezdeményezések célja, hogy növeljék a globális láthatóságát a Csoport márkáinak, megerősítsék a disztribúciós hálózatok hatékonyságát és a vendégeknek egy vonzó és különleges hűségprogramot tudjon ajánlani az Accor. A kezdeményezések támogatására a Csoport 225 millió eurót fektet be a hűségprogramba és a vizuális elemek átalakításába.

Forrás: Turizmus Online


Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.
A hotel, amely csak vonattal érkező vendégeket fogad

A hotel, amely csak vonattal érkező vendégeket fogad 

Norvégia legnagyobb fjordja közelében, gyönyörű környezetben fekszik a Vatnahalsen Hotel.
Luxusszálloda egy XVII. századi kastélyból

Luxusszálloda egy XVII. századi kastélyból 

A Château Neercanne egykor bárók otthona volt, ma Michelin-csillagos étterme miatt Hollandia kedvelt luxusszállodájává vált.
Szallas.hu: húsvéti locsolkodás helyett wellnesshotelben lazulás

Szallas.hu: húsvéti locsolkodás helyett wellnesshotelben lazulás 

A négynapos húsvéti hosszú hétvége és a tavaszi szünet sok magyarnak üdüléssel telik a szállásfoglaló portál adatai szerint.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.