Megújult koncepcióval és arculattal, mintegy 170 eseményből álló programsorozat várta a városlakókat közel 100 helyszínen Budafoktól Rákospalotáig, a Római-parttól Józsefvárosig.
Az MSZÉSZ tavaszi közgyűlésén Erdei Bálint (aki csak névrokona a MUISZ alelnökeként is ismert szakembernek), a Hard Rock Hotel Budapest tulajdonosa mutatta be frissen megnyílt házukat.
Két új reklámszpottal, új szlogennel, és a hamisítatlan osztrák értékekkel készülnek a szezonra. Az Österreich Werbung szezonnyitó sajtótájékoztatóján jártunk.
Arany díjat nyert a Turisztikai Filmfesztiválok Nemzetközi Bizottsága imázsfilmek számára meghirdetett világverseny egyik állomásán az MKI MICE desztinációs kisfilmje.
A Budapest Brand nZrt. és a Sziget Fesztivál közösen hozta létre a Budapest Card Sziget Edition-t, hogy az ideérkező vendégek ne csak a fesztiválra, hanem a városba is ellátogassanak.
Folytatjuk hazai borászatok, pincészetek vezetőivel folytatott rendhagyó sorozatunkat. Amelynek során mindig egy adott történet kapcsán mutatunk be egy borhoz értő szakembert a szőlők mellől, a pincék mélyéről.