A hazai, termelőktől vett idényzöldségek és idénygyümölcsök fogyasztásának fontosságára hívta fel a figyelmet az Agrármarketing Centrum (AMC) és a FruitVeB a VOLT fesztiválon.
A PLMA „World of Private Label” rendezvényen május 31. és június 1. között az AMC már 14. alkalommal szervezett közösségi nemzeti standot a magyar élelmiszerágazat gyártói számára.
Két év után megtartották a ProWeint: Düsseldorfra figyelt a világ borszakmája, ahol 36 borászat, 264 féle bor, 8 mesterkurzus volt 3 nap leforgása alatt.
Kevesen ismerik az emberi szervezetre gyakorolt pozitív hatásait a juh- és bárányhúsnak, ezért fogyasztásösztönző promóciós kampányt indított több állami cég.
Három év kihagyás után a Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete a SIRHA Budapest nemzetközi gasztronómiai kiállítás keretein belül rendezte meg 14. sörversenyét.
Az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Mangalicatenyésztők Országos Egyesülete a farsangi ünnepkörhöz kapcsolódva idén tizedik alkalommal népszerűsíti a sertéshús fogyasztását.