hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2021-09-30

A kávé világnapján a Costa Coffee és a GKI Digital közös felmérésben kutatta a munkahelyi kávézási szokásokat.

#2
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2021-06-28

A legnépszerűbb kávétípus Magyarországon az espresso – ez derült ki a Costa Coffee és a GKI Digital közös kutatásából, amelyben több mint 2700 személyt kérdeztek meg mindennapi kávéfogyasztási szokásaikról.

#3
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2021-06-14

25 százalékkal bővült a jelentősebb magyar futárcégek forgalma a járvány alatt.

#4
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2021-04-22

És ugyanennyit kávézókban is szívesen elköltenének.

#5
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2020-09-11

Vendégek nélkül több százezer munkavállaló maradhat tartósan állás nélkül.

#6
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2020-01-15

2017-ben még átlagosan 6117 forintért vásároltak élményt az emberek, addig 2019-ben ennél több mint 40 százalékkal többet, 8611 forintot költöttek.

#7
Turizmus Online >> turizmus online >> Hotel
2019-06-18

Az érdeklődők közel 70 százaléka utazásokat keres.

#8
Turizmus Online >> turizmus online >> Hotel
2019-06-16

Derült ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös, 2019-es magyar utazási szokásokról készített felméréséből.

#9
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2019-06-03

És a netről választunk éttermet - derült ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös, étterembe járási szokásokról készített felmérésből.

#10
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2019-02-11

A legtöbben belföldre mennek, felük külföldre is, maguk szerveznek, autóval utaznak és a hotelt preferálják.

hirdetés
hirdetés
hirdetés