hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 56
#1
Turizmus Online >> turizmus online >> közlekedés
2020-10-21

A GfK felmérése szerint.

#2
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2020-09-28

A GfK egyik nemzetközi kutatása szerint vásárláskor a fogyasztók nagy többsége a környezettudatos mentalitású gyártók termékeit előnyben részesíti.

#3
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2019-02-13

Ma már az, hogy mennyire egészséges, amit eszünk, csaknem annyira fontos, mint hogy ízletes is legyen - derül ki a GFK Hungária átfogó kutatásából.

#4
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2019-01-24

A GfK Hungária átfogó kutatásban mérte fel a hazai digitális fogyasztó online térben való viselkedési és vásárlási szokásait.

#5
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2017-10-18

A hazai háztartások évente 165 kg zöldséget és 89 kg gyümölcsöt vásárolnak, évente több mint 330 milliárd forint értékben, melynek felét a piacokon szerzik be, derül ki a Gfk Hungária friss kutatásából.

#6
Turizmus Online >> turizmus online >> aktuális
2017-10-12

Összefoglaló a Turisztikai Marketing Konferencia 2.0-ról.

#7
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2015-09-07

A boltok vasárnapi zárva tartása számos negatív hatással járt. Az idegenforgalmilag jelentős településeken akár 100 milliárd forinttal csökkentek a boltzár miatt az állam bevételei.

#8
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2015-06-08

A világ legjelentősebb márkaértékelési rendszerét képviselő magyar szakértői bizottság nagy alapossággal választja ki, hogy mely magyarországi márkák kapjanak ilyen előkelő díjat.

#9
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2015-04-20

Nyitottabbá váltak az új ízek felé a magyar vásárlók. A NETA 2011-es bevezetése drámaian érintette a sós snack piacot.

#10
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2014-07-02

A Forbes magyar kiadása először készített listát a legértékesebb magyar celebekről. Íme az eredmény!

hirdetés
hirdetés
hirdetés