A GfK felmérése szerint.
A GfK egyik nemzetközi kutatása szerint vásárláskor a fogyasztók nagy többsége a környezettudatos mentalitású gyártók termékeit előnyben részesíti.
Különös tekintettel kis hazánkra.
Görbicz Anita és Vincze Ottó is jó példával szolgál.
Ma már az, hogy mennyire egészséges, amit eszünk, csaknem annyira fontos, mint hogy ízletes is legyen - derül ki a GFK Hungária átfogó kutatásából.
A GfK Hungária átfogó kutatásban mérte fel a hazai digitális fogyasztó online térben való viselkedési és vásárlási szokásait.
Németország népszerű üdülési desztinácó.
Biztos van olyan, annak üzenjük, hogy igen, idén is beutas rekord születik.
A GFK német piackutató cég és Simon Anholt, brit független politikai tanácsadó idén is elkészítette a Nation Brands Index (NBI) felmérést.
Pedig több mint 10 százalékkal nőtt az egy főre jutó vásárlóerő.
Kövesse híreinket a twitteren is!
Csatlakozzon Facebook oldalunkhoz!
Kövesse híreinket a Tumblr-en is!
Levél a szerkesztőnek
Folyamatosan frissülő hírek