hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32
#1
Pont itt 2016/5.
Turizmus Online
2016-04-28

Mennyibe kerül és mennyit hoz egy úti cél számára, ha az utcáin filmeket, sorozatokat forgatnak? Budapest egyre népszerűbb a filmes producerek körében, ugyanakkor a filmvásznon leggyakrabban a magyar főváros még Berlint, Párizst vagy Moszkvát „helyettesíti”.

#2
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2015-06-22

Immár tizedik alkalommal idén is megrendezte nyárköszöntő partnerpartiját a Magyarországon működő Nemzeti Turisztikai Képviseletek Szövetsége, az ANTOR.

#3
Turizmus Online >> turizmus online >> külföld
2015-06-12

A 100 millió fontos kampány 1,2 milliárdot hozott eddig.

#4
Pont itt 2013/10
Turizmus Online >> turizmus online >> aktuális
2013-08-30

A román, a brit, a cseh és az olasz után szeptember közepén bezár a Ciprusi Idegenforgalmi Hivatal budapesti képviselete is. 

#5
Turizmus Online >> turizmus online >> aktuális
2013-03-11

Flashmobbal népszerűsítette Angliát a British Airways és a Visit Britain Moszkvában. 

#6
Turizmus Online >> friss
2012-06-25

A bükfördői vendéglátósok a Brit Sör- és Kocsmaszövetség (British Beer & Pub Association) elemzéseit is felhasználták mielőtt megfogalmazták sörstratégiájukat.

#7
Turizmus Online >> turizmus online >> aktuális
2012-06-20

Újabb külföldi idegenforgalmi képviselet zárja be kapuit Budapesten.

#8
Pont itt 2012/05
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt marketing
2012-05-10

A 2004-ben alapított UNESCO Kreatív Városok Hálózatának célja az egyes városok gazdasági, szociális és kulturális fejlesztésének támogatása az irodalom, a filmművészet, a zene, a dizájn, a népművészetek, a médiaművészetek és a gasztronómia területén.

#9
Turizmus Online >> turizmus online >> aktuális
2011-07-27

Nagy-Britanniában sem minden fenékig tejfel: a Visit London bezárása 5 millió font nem várt kiadást okozott a brit főváros önkormányzatának.

#10
Pont itt 2011/07-08
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt itthon
2011-07-08

A belföldi turizmus presztízsének növelése érdekében a Magyar Turizmus Zrt. a nyár elején a Magyar Termék Kft.-vel összefogva mozgalmat indított „Itthon a legjobb” címmel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés