hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 54
#1
Turizmus Online >> turizmus online >> vendég & hotel >> bor
2018-07-18

Kiderült, kik lettek az előző év legjobb szőlő- és bortermelői.

#2
Turizmus Online >> turizmus online >> aktuális
2018-04-16

Dagad az adatvédelmi botrány. Ennek ellenére úgy tűnik, a Facebook a turizmus szereplői számára is megkerülhetetlen.

#3
Turizmus Online >> turizmus online >> aktuális >> belföld
2017-10-13

Monotonitás, minimális tervezés, adhoc jellegű költés - ez jellemzi a hazai turisztikai vállalkozások jelentős részének marketingtevékenységét. Legalábbis ez derül ki egy friss felmérésből.

#4
Turizmus Online >> turizmus online >> vendég & hotel >> friss
2017-02-09

Február 18-19-én immár nyolcadik alkalommal zajlik a hazai kávé- és bárvilág meghatározó eseménye, a KávéBár Bazár.

#5
Turizmus Online >> turizmus online >> aktuális >> belföld
2016-02-01

Alakreform tábor néven hirdet edzésekkel tarkított utazási csomagot Rubint Réka, a programot egy szlovákiai utazási iroda szervezi.

#6
Turizmus Online >> turizmus online >> aktuális >> belföld
2014-11-18

A világ legrangosabb szakácsversenye előtti hónapokban a felkészülés fő terepe természetesen a konyha, de a Bocuse d’Or világdöntős országokra évről évre kreatív feladatok is várnak.

#7
Turizmus Online >> turizmus online >> vendég & hotel >> gasztro
2014-11-17

A világ legrangosabb szakácsversenye előtti hónapokban a felkészülés fő terepe természetesen a konyha, de a Bocuse d’Or világdöntős országokra évről évre kreatív feladatok is várnak.

#8
Turizmus Online >> turizmus online >> aktuális >> belföld
2014-11-12

Soron kívüli eljárásban vizsgálja a Zalaegerszegi Törvényszék a sármelléki repülőtér eszközeinek nemrég lezárt értékesítési eljárását.

#9
Turizmus Online >> turizmus online >> aktuális >> belföld
2014-09-01

A vevő nem fizette ki határidőre a vételár előlegét, ezért a felszámoló felbontotta a szerződést, új pályázaton értékesíti a vagyonelemeket.

#10
Turizmus Online >> turizmus online >> aktuális >> sales&marketing
2014-08-22

A XXI. században mindenki jó ár-érték arányban hirdethet és lemérheti annak eredményességét, csak éppen nagyon tisztában kell lenni a praktikákkal ahhoz, hogy valóban megérje.

hirdetés
hirdetés
hirdetés