Az alkoholrendelések alakulására nagy hatással voltak a járványügyi korlátozások és a reggeli kávét is előszeretettel rendeli már házhoz a home office-ban dolgozó.
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) kuponokkal, fogyasztásösztönzéssel, a turizmus élénkítésével erősítené a kormány és a főváros budapesti kisvállalkozásokat segítő lépéseit.
Az emberek kiskereskedelmi vásárlási és fogyasztási szokásai az étteremhasználatot leszámítva változatlanok, de jelentősen megnőtt az online térben folytatott beszerzések aránya.
Franciaország az Európai Unió tagállamaiból tengeri vagy légi úton érkezőket is csak egy 72 órásnál nem régebbi, negatív PCR-teszt kell felmutatatása mellett engedi belépni a területére.
Csütörtöktől kezdve elindítják gyorskereskedelmi hálózatukat. Az árut közvetlenül a beszállítóktól vásárolják, a cég maga raktározza és a saját üzleteiből kézbesíti a megrendelőknek.