Nem jó hír, de érthető. A tavalyinál drágább nyár elé nézhetnek a social media-ra erősen támaszkodó hirdetők az AdAge cikke szerint.
Belülről választottak marketingvezetőt, kívülről is jött új kolléga a Szallas.hu marketingcsapatába és a pandémia is életre hívott új pozíciót.
Jelenleg az épületrész berendezése zajlik; amint a járványhelyzet engedi, meg is nyílik a látogatók előtt.
Ez minden idők harmadik leginkább kifogásolt reklámja a briteknél.
Online médiakampányt indít hazánk meghatározó élelmiszeripari vállalata a koronavírus-járvány miatt forgalomcsökkenést elszenvedő vendéglátóhelyek megsegítésére.
Az interneten számos hirdetés fél áron kínálja a vendéglátó- és szálláshelyeket Lengyelországban a tengerparton és a hegyvidéken egyaránt.
Egyszerűsödő szabályok a vállalkozások versenyképessége érdekében.
A Facebook a kis- és közepes vállalkozások legnépszerűbb marketingeszköze.
Zseniális húzással máris ajánlatot tett közzé Twitter-üzenetében.
Az intézkedés célja az ágazat fehérítése. A szigorításon túl a jövőben további szankciók várhatók.
Kövesse híreinket a twitteren is!
Csatlakozzon Facebook oldalunkhoz!
Kövesse híreinket a Tumblr-en is!
Levél a szerkesztőnek
Folyamatosan frissülő hírek