hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2505
#1
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2021-02-27

Mindjárt kiderül. Ahogy az is, hol van a nyugalom völgye. Bónuszként pedig arra is fény derül, ki mondta és miért: "Egyszerűen finom, semmi mást nem kell tudnod róla."

#2
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt szálloda
2021-02-22

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) szeretné elérni, hogy azok, akik védettek a vírussal szemben, mehessenek étterembe, szállodába.

#3
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2021-02-16

A magyar lakosság 2021-es utazási tervekit feltérképező kutatást publikált a Reacty Digital és a G7. A reprezentatív felmérést a 18 és 79 év közöttiek körében végezték e hazánkban.

#4
Turizmus Online >> turizmus online >> külföld
2021-02-16

Javasolja a londoni magyar nagykövet.

#5
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2021-02-15

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) kuponokkal, fogyasztásösztönzéssel, a turizmus élénkítésével erősítené a kormány és a főváros budapesti kisvállalkozásokat segítő lépéseit.

#6
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt szálloda
2021-02-09

Részletes statisztikát adott ki a Magyar Turisztikai Ügynökség a tavalyi év vendégforgalmi adatairól.

#7
Turizmus Online >> turizmus online >> külföld
2021-02-09

Február 15-től szerencsés változások állhatnak be az olaszországi síterepek üzemelésében. A jelenlegi helyzetben még vannak kérdőjelek, de a héten valószínűleg minden tisztázódni fog.

#8
Turizmus Online >> turizmus trend >> tt szálloda
2021-02-04

Jellinek Dániel akkor szeret venni, ha az árak lent vannak, türelmesen kivár és a csúcson elad. Vele készített exkluzív interjút a Forbes magazin, ebből közlünk most részleteket.

#9
Turizmus Online >> turizmus online >> belföld
2021-02-03

A magyarok közel 80 százaléka nem tudja utólag azonosítani kártyás vásárlását egy kutatás szerint.

#10
Turizmus Online >> turizmus online >> gasztro
2021-02-02

Az emberek kiskereskedelmi vásárlási és fogyasztási szokásai az étteremhasználatot leszámítva változatlanok, de jelentősen megnőtt az online térben folytatott beszerzések aránya.

hirdetés
hirdetés
hirdetés