Tovább erősödik a spanyol turizmus a koronavírus-járvány után. Májusban 7 millióan választották úti célul Spanyolországot, szemben a múlt évi 1,4 millió turistával.
Indul az Accor “A vendéglátás szíve” kampányának második évada , amely a turisztikai ágazatot népszerűsítve osztja meg munkatársai történeteit Európa több pontjáról.
Július elsejétől több regionális vasútvonalon is visszaállt a járvány előtti menetrend. A turisztikai szezonban az Abaújszántó-Hidasnémeti szakaszon jelentősen bővül a menetrendi kínálat.
Felmérték, mennyire felkészültek a város turisztikai szolgáltatói a jövő évi eseménysorozatra, és komplex programmal segítik, hogy hosszú távon is vonzó úticél legyen Veszprém.
Idősebb generáció és méregdrága luxusutak – eddig ez juthatott eszünkbe a hajós körutazásokról. A CLICKnCRUISE magyar startup azonban gyökeresen felforgatja ezt a képet.
Egyebek között ez is kiderült a Magyar Turisztikai Ügynökség szerdai rendezvényén a nyolc hónapja nyitott budapesti Kosmo Hotelben, amelyben a társaság az adatokra alapuló turizmusmarketing és értékesítés vívmányait kívánta bemutatni a szakmának.